Artikler om spillerne og klubben 2026
For tre år siden var de fleste klar til at hælde vores venstre side, Kahl og Links, ud med badevandet. Nu har de begge været centrale spillere i et mesterskab, og alle er lykkelige for at de har forlænget kontrakterne. Tillykke til AGF!
Hvis nogen her kender nogen, der kender, osv, osv...(Men helst med så få led som muligt), kunne det være virkelig interessant at høre noget om, hvordan holdkammeraterne har reageret på Beijmos afsked.Virker til mange i truppen virkelig har undret sig / været "skuffet" over Beijmo, siden de på den måde skriver disse kommentarer til Kahlen.
Jeg har spillet på et top 12-15 hold i Danmark i en anden holdsport. Der var det mere situationen, der var træls, når folk skiftede, uden spillerne blev upopulære. I vil også se en masse kram mellem Beijmo og vores spillere efter næste kamp.Jeg har aldrig spillet fodbold ud over for sjov på græsset, så jeg kender ikke noget til et professionelt omklædningsrum.
Men jeg har spillet musik og kender til følelsen af at have brugt uendelige timer i øvelokaler og på landeveje for så, midt i noget godt, at miste et instrument.
Det er lort og den der rejser, er ikke populær.
Men det går over.
Jeg er overbevist om, at det bliver helt anderledes nu end før i tiden - så at sige. Jeg tror ikke rigtig spillere mellem 18-26 arbejder med en sort bog længere. Det er en anden tid. Om Dalsgaard eller Poulsen måske sender en hilsen ved man ikke, men tvivler.Jeg har spillet på et top 12-15 hold i Danmark i en anden holdsport. Der var det mere situationen, der var træls, når folk skiftede, uden spillerne blev upopulære. I vil også se en masse kram mellem Beijmo og vores spillere efter næste kamp.
Jeg kan så fortælle, at “sort bog” lever i bedste velgående i +40 og +50 rækkerne. Jeg har pt 28 navne i min, men det kniber desværre at løbe folk op …Jeg er overbevist om, at det bliver helt anderledes nu end før i tiden - så at sige. Jeg tror ikke rigtig spillere mellem 18-26 arbejder med en sort bog længere. Det er en anden tid. Om Dalsgaard eller Poulsen måske sender en hilsen ved man ikke, men tvivler.
Jeg tror Beijmo, som jeg hører det, og det er kun rygter var en af dem der - som @NowakRup også nævnte det - havde lovet at hvis man blev mester, så gav man det et skud for at spille europæisk sammen, og så løb fra den aftale. Om det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke, men det kan ændre holdningen til ham lidt.
Jeg er overbevist om, at AGF præcis ved hvordan de kan tirre ham. Han er garanteret blev sendt ind fra træning i håndfuld gange i sin tid i AGF, fordi han har mistet besindelsen, og det skal vi selvfølgelig udnyttet.
Efter kampen er man gode venner igen.
Jeg kender detJeg kan så fortælle, at “sort bog” lever i bedste velgående i +40 og +50 rækkerne. Jeg har pt 28 navne i min, men det kniber desværre at løbe folk op …
Men godt at folk i ligaen er blevet klogere, der er også for mange kameraer på til, at man ordentligt kan veksle svinestreger …
Det lader til at de har adgang til en hel masse informationer, som ikke tidligere har været fremme, bl.a. havde Paddy et møde med Rösler lige efter sæsonen, hvor han sagde at han som repræsentant for ledergruppen, gjorde Uwe opmærksom på at der ikke længere var fuld opbakning til ham - det har jeg ikke hørt fortalt før.
Desuden skriver de at Jakob Poulsen var det klare førstevalg for CV, og at der kun var en anden kandidat til samtale, som røg ud efter første runde, det er også nyt stof.
Den var ny men også godt at høre CV kun havde en kandidat. Det var en modig beslutning, at gå fra en hardcore-træner og til en der er lidt mere ydmyg (på skærmen) og reflekterende. Fantastisk skifte og var åbenbart lige det truppen trængte til.
Bogen lyder spændende og bør nok i kufferten til sommerferien.
Det er et rent gæt, men jeg tror, at spillerne især er irriteret over timingen i Beijmos skifte. Man kan jo godt forstå, at FB gerne ville have alting klappet, klart og meldt ud, inden han tog på ferie, men mon ikke den resterende spillertrup gerne havde set hvedebrødsdagene fortsætte lidt længere, hvor de kunne koncentrere sig om - fortjent - at nyde det i stedet for at skulle forholde sig til Beijmos skifte med en frygt for, om holdet nu falder fra hinanden?Virker til mange i truppen virkelig har undret sig / været "skuffet" over Beijmo, siden de på den måde skriver disse kommentarer til Kahlen.
Hold da op. Havde næsten vænnet mig til, at han ville forlænge.