Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg har faktisk tænkt om det kunne blive det første danske stadion, som man kunne købe og samle selv. Mindes det er old trafford(sikker på denne) og Camp Nou de har haft lavet.Det er vel heller ikke utænkeligt at vores nye stadion kommer i Lego form, når de går og opdaterer Aarhus i deres miniland i Legoland.![]()
Jeg kan ikke helt forestille mig, at ret mange andre stadions ville have folkelig appel ift et Lego-sæt.. Brøndby og Aarhus - tror simpelthen ikke på at man ville gide at sidde og bygge et stort kontorkompleks udenom Parken eksempelvis.. Det er så røvsygt et stadion!Jeg har faktisk tænkt om det kunne blive det første danske stadion, som man kunne købe og samle selv. Mindes det er old trafford(sikker på denne) og Camp Nou de har haft lavet.
Jeg tror nu nok parken kommer i spil når det engang er blevet renoveret.Jeg kan ikke helt forestille mig, at ret mange andre stadions ville have folkelig appel ift et Lego-sæt.. Brøndby og Aarhus - tror simpelthen ikke på at man ville gide at sidde og bygge et stort kontorkompleks udenom Parken eksempelvis.. Det er så røvsygt et stadion!
Odense og Aalborg tror jeg heller ikke på..
Så kommer der til at gå laaaaang tidJeg tror nu nok parken kommer i spil når det engang er blevet renoveret.
Det gør det muligvis, men det trænger godt nok til den store tur
Hvilke numre har de fået??Haugstrup og Bogere har fået deres trøjenumre og må derfor være rykket op i førsteholdstruppen
22 og 28
med superliga, europa(hvad end det bliver til) og pokalturnering, skal der nok blive muligheder for alle 5 centrale midtbanespillere (solbakken, knudsen, yakob, polle og haugstrup). Polle ved jeg ikke hvor tilregnelig er ifht skader og general belastning, han bliver ikke ligefrem yngre, og yakob kunen godt gå hend og blive solgt, især hvis han får vist sig godt frem til vm.Jeg glæder mig meget til at se (forhåbentlig) mere fra Haustrup i den kommende sæson! Jeg husker, at hans indhop mod Silkeborg var meget lovende. Men måske han har godt af en tur til Aarhus Fremad og få noget kontinuerligt spilletid (hvis de er interesseret i det).
Sjovt nok synes jeg hans mål hvor han i feltet tæmmer med højre vender 180 grader og sparker den ind i det lange hjørne med venstre er et bedre mål dog mere finesse end tjubangKevin Yakobs mål mod Viborg er blevet kåret til årets mål i Superligaen:
![]()
Kevin Yakob scorede Årets Mål 2025/26
superliga.dk
Alle Kevins mål i sæsonen har i grunden været spektakulæreSjovt nok synes jeg hans mål hvor han i feltet tæmmer med højre vender 180 grader og sparker den ind i det lange hjørne med venstre er et bedre mål dog mere finesse end tjubang