Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 217
  • Views Views: Views 11K
Transfervindue Vinter 2025/2026
Arnstad er kun lige blevet 22 år i denne måned. Hvis han skal sælges så skal det være en ny rekord. Det eneste han lige mangler er en landskamp. Fortsætter han formen så skal han nok også blive kaldt op. Han har trods alt været anfører på u21. På trods af sin størrelse har han en fin fysisk pakke. Men 10 cm mere i højden havde nok gjort ham endnu mere interessant for de store ligaer.

Arnstad er kun lige blevet 22 år i denne måned. Hvis han skal sælges så skal det være en ny rekord. Det eneste han lige mangler er en landskamp. Fortsætter han formen så skal han nok også blive kaldt op. Han har trods alt været anfører på u21. På trods af sin størrelse har han en fin fysisk pakke. Men 10 cm mere i højden havde nok gjort ham endnu mere interessant for de store ligaer.
Vi behøver ikke diskutere Arnstad. Der er kun en, der har valgt det ledige standpunkt - og det bliver lidt kedeligt, når alle prøver at overbevise ham om det …

Vi behøver ikke diskutere Arnstad. Der er kun en, der har valgt det ledige standpunkt - og det bliver lidt kedeligt, når alle prøver at overbevise ham om det …
Det er helt fint. Jeg mener alle reaktionerne i stil med din er udtryk for alvorlige kognitive begrænsninger med at læse hvad jeg skriver. I mener jeg er idiot. Same-same, who cares.

Det er helt fint. Jeg mener alle reaktionerne i stil med din er udtryk for alvorlige kognitive begrænsninger med at læse hvad jeg skriver. I mener jeg er idiot. Same-same, who cares.
Du skal nok være lidt forsigtig med at kalde en advokat kognitivt begrænset, det kan ende i en injuriesag ;)

Men du må da erkende at du er den eneste der synes Arnstad er en elendig fordboldspiller, og selv om han har været banens bedste mere end en gang, så holder du stædigt fast i den opfattelse. Så der er næppe tale om kognitive begrænsninger, når man påpeger dette faktum.

Du skal nok være lidt forsigtig med at kalde en advokat kognitivt begrænset, det kan ende i en injuriesag ;)

Men du må da erkende at du er den eneste der synes Arnstad er en elendig fordboldspiller, og selv om han har været banens bedste mere end en gang, så holder du stædigt fast i den opfattelse. Så der er næppe tale om kognitive begrænsninger, når man påpeger dette faktum.
Jeg er ikke advokat 😅

Last edited:

Jeg har enorm respekt for de fleste debattører i denne tråd, og går ofte til @mphs vurdering som jeg vægter ekstra højt. Jeg mener det var ham jeg svarede omkring det kognitive, men det kunne også have været @Holmertz, vores husarrest husjurist der også er interessant at følge, selvom jeg ikke tillægger ham ekstraordinær indsigt og derfor behandler hans indlæg som kommende fra, hvad vi kan kalde 'I øvrigt kompetente lægmænd'. Selv du, som jeg har meget svært ved at placere, bliver vurderet som kompetent lægmand, med hang til sproglige indspark der af og til går ud over hvad der er belæg for.

Men jeg gider ikke det her med at hvis jeg vil levere min nøgterne holdning til Arnstad så kortslutter hjernen på alle og man forstår ikke en pind af hvad jeg skriver. Jeg rammer skævt ofte, men fuck nej om jeg gider det pis med alle bliver til amøber når jeg skriver om Arnstad uden samtidig at skrive han er den største AGF'er nogensinde - godt nok ikke på hvad han har vist, men på hvad han kommer til at bevise.

Jeg var ved at skrive en vred preemptive kommentar om at nu går folk amok igen. Men jeg undlod fordi jeg troede vi var kommet videre. Nej nej, retarderers gonna retard.

I min kommentar nævner jeg Michael Anderson, som er en af min helte, og hvorfor han var vigtig for AGF, men ikke noget stort salgspotentiale. Jeg kører videre med Arnstad som er vigtig for AGF, men som - i denne lægmands øjne - stadig ikke har vist han kan overføre det til højere niveau og derfor ikke er umiddelbart hot som salgsobjekt. Det supplerer jeg med FCNs talenter og hvordan man som klub på højere niveau bedre kan se dem fungere og dermed bedre kan retfærdiggøre en høj transfer. Men det bliver helt naturligt til jeg synes Arnstad er på niveau med en potte pis.

Jeg har enorm respekt for de fleste debattører i denne tråd, og går ofte til mphs vurdering som ti g jeg vægter ekstra højt. Jeg mener det var ham jeg svarede omkring det kognitive, men det kunne også have været @Holmertz ho
Der mangler jeg nok lige en anden finger-reaktion end thumbs up...

Det er så vildt. Selv når vi er flyvende, og vinder 5 kampe i streg, så er der altid en flok debattører, der er klar til at rive hovedet af hinanden over en eller anden lille detalje eller en harmløs uenighed 😂

Jeg ser altid den der morgen for mig efter sejren i CL-finalen, hvor man lægger sig på sengen i udmattelse og uendelig lykkerus - bare for at finde ud af, at en håndfuld debattører er blevet pisse sure over, hvordan GF spillede kampen, og at man ikke kunne bruge sin AGF score til at få et varmt tæppe i pausen.

Jeg kan virkelig anbefale at nyde de gode tider og at holde pytknappen indenfor rækkevidde 😃

Fint interview med CV der fortæller at trup størrelsen er helt indenfor forventninger og strategien. Der skal ikke være spillere som ikke deltager når de spiller 11 vs 11 til træning. Han påpeger desuden den korte periode mellem sommer og vinter transfer vinduet, som ekstra belæg for ikke at hente unødvendigt fyld som blot tager pladsen fra talenter.

Fint interview med CV der fortæller at trup størrelsen er helt indenfor forventninger og strategien. Der skal ikke være spillere som ikke deltager når de spiller 11 vs 11 til træning. Han påpeger desuden den korte periode mellem sommer og vinter transfer vinduet, som ekstra belæg for ikke at hente unødvendigt fyld som blot tager pladsen fra talenter.
Det ville også være idioti at hente unødvendigt fyld. Målet kunne jo også være at hente noget kvalitet og forstærke truppen der hvor man er tyndt besat.

De kan så heller ikke spille 11 mod 11 med førsteholdstruppen- men skal have det til at passe med unge menneskers skole.

Jeg er hverken for eller imod, men havde ikke forventet han havde stået og sagt det var imod klubbens strategi

Truppen er bestemt ikke for smal.

Efteråret er ikke så presset med de tre kamppauser der er lagt ind på grund af landskampe. Det giver et naturligt pusterum til spillerne.

Det går heller ikke at have for mange i truppen der er gode nok til at spille, men som aldrig gør det pga. en stor trup.
JP siger vi har en Superligabænk, så han lyder ikke umiddelbart voldsomt utilfreds. Det ville måske også være sjovt som ny træner.

Men gad vide hvad en rimelig pris er? Er vi hurtigt på 15-20 mio.?

Ser ud til de hentede ham i Vendsyssel for 300.000 euro i januar - hvorfor skifter sådan en som ham til Norge og hvorfor er der ikke en Dansk klub som samler ham op?

Er det nemmere at slå igennem i Norge/Sverige eller er det bare tilfældigheder som afgør hvornår spillere tager "hop" i deres spil.

Måske de nemmere får spilletid i flere af klubberne og det er med til at udvikle dem hurtigere (den vej vi forhåbentlig kommer).

AGF var interesserede i vinter, men som jeg hører det, var han ikke interesseret i at være bænkevarmer under Uwe.

Rygtetid!

Jeg hører, at Mads Emil pønser på en vintertransfer, hvis det rigtige tilbud dukker op. Her håber jeg i den grad, at vi kan beholde ham som minimum til sommer, men han bliver ikke yngre, så han skulle være klar til at cashe ind på sin fine form og give udlandet endnu et skud.

Til gengæld skulle vi være ude efter Oskar Øhlenschlæger fra Vendsyssel. Han er 20 år gammel, uddannet hos FCN, hvor han var anfører for u19, afviste Lyngby for at tage en dannelsesrejse i det nordjyske. Han betegnes som en alsidig midtbanespiller, som både gør sig på sekseren og otteren. Vi var efter sigende også interesserede i sommer, men var ikke de eneste. Han har kontrakt til 2026 og er tilsyneladende velbetalt deroppe, så det vil umiddelbart ikke være en let lille hapser for os.

De to spillere har samme agentfirma.

Similar content Most view View more
Back