@Jakob Marschner
Jeg har desv?rre ikke i samme grad fingeren p? pulsen ift. talenterne, da jeg pga. Corona ikke har haft lejlighed til at se dem (andet end en streamet kamp mod OB). Dog har jeg set dem i efter?ret.
Frederik Ihler er en h?rdtarbejdende angriber, der er skarp foran m?l. Han har god fart og m?ln?se.
Ift. en power ranking, s? er mit indtryk, at det ser s?ledes ud i relation til for et ?r siden (som er kopieret ind). Jeg skriver kommentarer i en efterf?lgende parantes:
Ca. 75% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Mikkel M?ller Lassen (?rgang 01), h?jreback/central forsvar (blevet en del af Superligatruppen)
Emil Agerb?k (?rgang 02), central forsvar (har v?ret korsb?ndsskadet siden sidste sommer, og jeg har ikke set, at han har spillet siden)
Ca. 50% sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
Jacob Trenskow (?rgang 00), offensiv midt. (forlader klubben...desv?rre, for ham h?bede jeg p?, da han er meget spilintelligent)
Albert Gr?nb?k Erlykke (?rgang 01), central/offensiv midt (er blevet en del af Superligatruppen)
Daniel Gadegaard Andersen (?rgang 01), m?lmand (er blevet en del af Superligatruppen)
Frederik Ihler (?rgang 03), angriber (har nu f?et Superligadebut, men er ikke en del af Superligatruppen endnu)
Daniel Jakobsen (?rgang 03), central forsvarsspiller (status quo)
Ca. 25 % sikker p?, de n?r f?rsteholdet:
S?ren Gustav Bugge (?rgang 00), central midt, men har ogs? spillet central forsvar. (har forladt klubben)
Mads Bager (?rgang 01), central midt (bliver i klubben, s? det m? betyde, at AGF fortsat tror p? ham)
Jacob Reus (?rgang 02), central midt (nok fjernes helt fra listen, da han end ikke har v?ret fast mand i denne s?son)
Jonas Yderholm (?rgang 02), venstre kant (status quo)
Faysal Halimi (?rgang 03), defensiv midt (status quo)
Mostafa Marouff (?rgang 00), h?re/venstre kant (forlader klubben)
Marcus Ginnerup (?rgang 01), h?jre/venstre kant (forlader klubben)
Derudover Anders F?ster (?rgang 01), angriber (?rgang (kom tilbage til AGF sidste sommer) 25%
Nikolaj Sauer (?rgang 01), central/defensiv midtbane (kom tilbage til AGF sidste sommer) 25%