New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 362K
Talentarbejdet i AGF
Brüchmanns rant mod AGFs tilgang op mod finalen har været ulidelig. Han talte endda om moral og respekt i fht. mesterskabsspillet. Som om at vi var respektløse ved at ikke lade Beijmo, AJ, NP spille på piller nogle få dage før klubbens største kamp i otte år 🙈
Bold.dk har været mindst lige så latterlige. “Var det det værd AGF?”

Viser mangel på indsigt.

Last edited:
Det narrativ har også pisset mig helt af.

Mediano vil så gerne være så saglige, men det udstiller bare en grotesk uvidenhed.

Og det er ikke fordi, at jeg ikke kan tåle at høre kritikken af AGF - tværtimod. Problemet er især, at dette håbløse narrativ flytter fokus fra det som er AGF's reelle sportslige udfordringer i skader, rekruttering, investeringer og spillemæssig udvikling.

Det narrativ har også pisset mig helt af.

Mediano vil så gerne være så saglige, men det udstiller bare en grotesk uvidenhed.

Og det er ikke fordi, at jeg ikke kan tåle at høre kritikken af AGF - tværtimod. Problemet er især, at dette håbløse narrativ flytter fokus fra det som er AGF's reelle sportslige udfordringer i skader, rekruttering, investeringer og spillemæssig udvikling.
Den var lidt for tyk fra Brüchmann, men jeg tænker også at der var et kritisk spørgsmål eller to om metodevalg, jeg synes var fair. AGFs meget omtalte, lukkede kommunikationsstrategi åbner også døren til den slags kritik. Når man ikke vil fortælle om truppens tilstand, så åbner man også for spekulationer, sande som usande

Den var lidt for tyk fra Brüchmann, men jeg tænker også at der var et kritisk spørgsmål eller to om metodevalg, jeg synes var fair. AGFs meget omtalte, lukkede kommunikationsstrategi åbner også døren til den slags kritik. Når man ikke vil fortælle om truppens tilstand, så åbner man også for spekulationer, sande som usande
Til deres forsvar bliver der trukket en del i land i nedtakten bl.a. fordi vi åbenlyst løb tør for kræfter de sidste 10 min. Brüchman selv stillede spørgsmålet "havde AGF overhovedet et valg" og diskussionen endte med at skifte til om vi burde have fokuseret mere på dem der var klar (Knudsen eks) fremfor dem der kunne blive klar. Fodboldlisten havde samme pointe inden finalen med reference til at alle de slutrunder hvor DK har kæmpet med at få skadede spillere klar er endt i ren lort og lagkage.

I mine øjne en helt fair pointe!

Den køber jeg ikke (informationsniveauet). Jeg er også træt af informationsniveau men enhver har kunnet gennemskue at det stod grelt til og ikke blev ret meget bedre til frem mod finalen. Man kunne helt simpelt bare kigge på de udtagne trupper og startopstillinger.

Det er altså idiotisk (rettet mod Bruchmann og Corlu) at antage at Uwe ikke ville have spillet Polle, Beijmo, Serra, Bech mv. mere varme end tilfældet var, hvis det var muligt.

Uwe har endda talt åbent om problemet
i pressen.

Frej Elkjær Andersen kan ses som venstre back på u17-landsholdet nu på dr2. Han startede inde og det står 1-1 mod Kroatien. Dürring og de Pauli på bænken
Frej spiller ikke på sin favoritposition.
Som jeg forstår det, har han været primært central stopper, men på grund af manglende højde samt en blændende teknik prøver AGF at omskole ham til central midt

Back