Talentarbejdet i AGF
Jeg tror vi er mange der var med dengang og så Tom C som den store frelser der skulle løfte AGF ud af allerede på det tidspunkt mange års elendighed. Han havde talentet til det, og lidt af det fik vi da også at se, men han endte også lidt som symbolet over dem alle på at der bare altid var et eller andet der ødelagde det.Jeg mener, at Tom Christensen blev spottet meget, meget tidligt. Et kæmpe talent som desværre fik karrieren ødelagt af skader og stoppede i en alt for tidlig alder. Vi er 2 i Tom C fanklubben, undertegnet og @Tizzer.
Vi var meget dårlige til at få talenter til at tage skridtet ind som seniorer, men der var nok også noget med faciliteterne der gav fysiske problemer, så gad vide hvad det kunne være blevet til hvis det var i dag. Det gælder også spillere som Niels K og Dayyani osv. Der vil nok altid være spillere der ikke har fysikken til det, og skader kan ramme, men det er blev langt bedre og noget man finder ud af hurtigere og får addreseret. Det hjælper nok også at alting bare går lidt bedre, vi har ikke brug for en enkelt frelser eller et mirakel.
Jeg har også et voldsomt ønske om at se Hvidt komme tilbage og vise det han var på vej imod inden skaderne. Det ser svært ud men indtil videre er han her jo stadig og er begyndt at træne med.