Det er godt nok ubehagelig læsning. Jeg ved ikke, om jeg er naiv eller bare uvidende, men jagten på de purunge talenter er åbenbart endnu vildere, end jeg havde forestillet mig. Og det virker helt tydeligt, at DBU reglement på området ikke har nogen som helst effekt overhovedet. Må man ikke have en agent? Okay, jamen så kalder man det bare en rådgiver. Må man ikke skrive kontrakt? Okay så lover vi bare et fedt sign-on fee på din fødselsdag. Jeg er glad for, at tiden hvor AGF blev anset som et rovdyr af alle klubber i og omkring Århus er ovre, og at vi i dag har et virkelig godt samarbejde med alle klubberne, og jeg er glad for at AGF mig bekendt ikke har været aktiv på samme måde som FCM, FCK og FCN. Bliver vi hægtet af så? Det er muligt, men forhåbentlig bliver vi mere naturligt attraktive med akademiets komme og behøver ikke beskidte tricks for at lokke spillere til/beholde spillere som Mikkel Bro Hansen.
@Martin Hansen Ja, FIFA, UEFA, DBU osv. er pisseligeglade. Det kan man jo også se ved en sag som salget af Nuamah. Man skal være stæreblind for at ikke at kunne se, at Lyon har forbrudt sig mod ånden i loven men har fundet et smuthul (faktisk kan jeg ikke helt se, hvad smuthullet er - på mig virker det egentlig som om de har gjort PRÆCIST det man ikke må) men alligevel slipper de tilsyneladende afsted med det. Sponsorerne er også lige glade, og agenterne er FUCKING ligeglade. Nogle klubbers fans er også ligeglade (hvordan kan man stadig holde med Newcastle eksempelvis? Sorry
@MASK 
) I sidste ende er der kun os fans, som kan stoppe det. Ikke at jeg tror det kommer til at ske. Men kun ved at vi nægter at se CHL hvis Saudiarabien får hold med. At vi nægter at købe spillertrøjer til 950 kroner. At vi nægter at give 2.000 kroner for en billet på old Trafford. At vi nægter at holde med hold, som er skabt på svindel eller penge fra diktaturer. At vi nægter at se VM fra et land som ikke overholder menneskerettighederne og som kun har fået VM pga. korruption. Osv, osv. Vi fans er de eneste, som kan stoppe moderne fodbolds galoperende løben løbsk. Så længe der er fans til kampe og købere til trøjere til ublu priser, så vil der være agenthonorarer på størrelse med flere landes BNP og spillerlønninger og transfersummer man kunne betale en tur til Uranus med.