New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 516K
Transfervindue Sommer 2026
Det er meget normalt, at klubben også indleder en dialog med spilleren, når man er i dialog med klubben. Især op til transfervinduets lukning.
Det fungerer ikke som i FM, hvor det først er klub - og så spiller. Så tror ikke, at der er en sag her :)

Det virker noget dumt, hvis svaret er et nej fra start ;) men man ved da aldrig.

Overraskende er det vel heller ikke, at de kommer i sidste øjeblik. Ville de lykkes med en transfer, ville vi stå gevaldigt svækkede til foråret - enten kunne vi ikke nå at hente en ny eller også skulle han spilles ind. I sidste ende er det vel som buddet på Grønbæk - den skal lige have chancen i et forsøg på at genere AGF og derfor vil man også gerne have plantet historien op til turneringen starter. Reelt burde den jo være kommet ud for flere dage siden.

Jeg tror de er bange for os i foråret og de er ikke lykkedes med de transfers som de ville - nå men vi kan starte med at slå dem på torsdag 💙

Til gengæld har Bech været med til at give igen, for den anden Bech. CV og ham aftalte, at han kunne begynde at diskutere de personlige forhold, så Fcm troede muligheden var reel og de ikke kunne nå at hente en anden:ROFLMAO:

Det virker noget dumt, hvis svaret er et nej fra start ;) men man ved da aldrig.

Overraskende er det vel heller ikke, at de kommer i sidste øjeblik. Ville de lykkes med en transfer, ville vi stå gevaldigt svækkede til foråret - enten kunne vi ikke nå at hente en ny eller også skulle han spilles ind. I sidste ende er det vel som buddet på Grønbæk - den skal lige have chancen i et forsøg på at genere AGF og derfor vil man også gerne have plantet historien op til turneringen starter. Reelt burde den jo være kommet ud for flere dage siden.

Jeg tror de er bange for os i foråret og de er ikke lykkedes med de transfers som de ville - nå men vi kan starte med at slå dem på torsdag 💙

Til gengæld har Bech været med til at give igen, for den anden Bech. CV og ham aftalte, at han kunne begynde at diskutere de personlige forhold, så Fcm troede muligheden var reel og de ikke kunne nå at hente en anden:ROFLMAO:

Formoder, at svaret er nej i 90 procent af alle første forespørgsler på en spiller :) Men mange klare "nej" er jo blevet til underskrifter hen ad vejen. Bare se i sommer med Mads Emil Madsen. CV sagde også klart nej, mens Madsen forhandlede personlige vilkår.

Som jeg hører det, så havde FCM også brug for, at der skete lidt. At de kunne sætte ild i et eller andet. Har ikke indtryk af, at de har fulgt Bech ekstra tæt, kaldet referencer og alt muligt. De har forsøgt - med visheden om, at der ville komme noget festligt ud af det lige meget hvad

aget i betragtning af at FCM ikke måtte snakke med Bech før AGF havde sagt ja,

Jeg er enig i, FCMs bud ligeså meget handler om, at rokke ved AGFs solide skib men ikke pga. overstående, det gør alle klubber. Man må ikke forhandle men typisk lægger man en føler ud til agenten "kan din klient tænke sig et skifte" og så tager man den derfra. Her kan agenten i Bechs tilfælde sagt ja - derfor Farzams udlægning - og så har FCM lagt de 2 bud.

Bechs agent Brian Kniv, siger at Tipsbladet historie ikke er korrekt, Bech har ikke sagt ja til FCM (så det er i højere grad Fazm end Bech der er ulækker)

Husk, kildekritik går begge veje.

Ligesom man skal forholde sig til, at Bech-historien nok har fået er ordentligt FCM-twist, så kan BSN selvfølgelig ik gøre andet end at afvise prompte. Intet nyt.
“Tipsbladet kilder” her meget ringe troværdighed i forhold til en agent der er villig til at ligge navn til historien. Jeg tror kildekritikken skal være klart mest fremtrædende overfor Tipsbladet anonyme kilder - det kan jo være Fazams usynlige ven der er kilden

Enten kommer historien fra FCM eller også kommer den fra agenten. Agenten har bare et kæmpe problem hvis den kommer fra ham. For han sætter spilleren i en lorte situation.

Jeg hæfter mig ved at Tobias Beck elsker at være i AGF og glæder sig til at spille foråret. Det er det vigtigste.
Når Bechs agent, så hurtigt tilbageviser “Tipsbladets kilders” historie som falsk, så tvivler jeg på at det var Brian Steen der var “Tipsbladets kilder”, lige nu er mine penge på at der snarere er tale om “Fazams usynlige ven” og ikke agenten

Enten kommer historien fra FCM eller også kommer den fra agenten. Agenten har bare et kæmpe problem hvis den kommer fra ham. For han sætter spilleren i en lorte situation.

Jeg hæfter mig ved at Tobias Bech elsker at være i AGF og glæder sig til at spille foråret. Det er det vigtigste.
Agenten (BSN) har lige klart afvist, så det vil godt nok være mærkeligt hvis den kommer fra ham.

“Tipsbladet kilder” her meget ringe troværdighed i forhold til en agent der er villig til at ligge navn til historien. Jeg tror kildekritikken skal være klart mest fremtrædende overfor Tipsbladet anonyme kilder - det kan jo være Fazams usynlige ven der er kilden
Jeg er helt på linje med, at Tipsblader (inklusiv Farzam) i høj grad lever af overskrifter og ofte rammer helt skævt på især AGF og de jyske klubber - inklusiv FCM.

Men husk nu lige, at historien jo blev breaket af Stiften.. Tror vi selv, at Steinlein har ringet Stiften op for at plante historien?

Jeg har da svært ved at forestille mig, at FCM skulle have smidt et så stort millionbeløb, uden spilleren har været med på idéen.

Vi byder da heller ik på spillere, som ik har udtrykt interesse i, at handlen skulle gå igennem?

Vi tilbyder forhåbentligt ikke konkrete lønpakker til spillere, uden at den sælgende klub har sagt ja til salgsprisen.

Uformelle følere til agenter er noget andet.

Steinlein kan have sagt til BSN "vi vil tilbyde Tobbe dobbeltløn på Heden. Hvad tænker du?"

BSN har sagt - hvis det er lønniveauet så gå bare til CV, der så har sagt nej til handlen.

I så fald har Steinlein grund til at lække en historie der ikke er helt sand, men heller ikke helt forkert

Jeg er helt på linje med, at Tipsblader (inklusiv Farzam) i høj grad lever af overskrifter og ofte rammer helt skævt på især AGF og de jyske klubber - inklusiv FCM.

Men husk nu lige, at historien jo blev breaket af Stiften.. Tror vi selv, at Steinlein har ringet Stiften op for at plante historien?

Jeg har da svært ved at forestille mig, at FCM skulle have smidt et så stort millionbeløb, uden spilleren har været med på idéen.

Vi byder da heller ik på spillere, som ik har udtrykt interesse i, at handlen skulle gå igennem?
Jeg betvivler ikke at FCM har budt på Bech på transfervinduets sidste dag. Men jeg betvivler på det kraftigste at Bech skulle have accepteret et tilbud. Den historie er baseret på Fazams usynlige ven og ikke på en rigtig kilde, så den er meget meget utroværdig.

• Like
Reactions: fsc
Back