Transfervindue Sommer 2026
Så får vi et problem i 2029, hvor vi efter vores kommende europæiske succes skal spille klub VM i juni månedDet kan i øvrigt sagtens være aftalt at kontrakten udløber slut maj. Det giver generelt mening (for AGF), når der ikke er noget behov for spillerne fra 1/6.
Horsens ville jf. denne artikel ikke betale hans løn. Jeg forstår godt, at man ikke vil betale løn til konkurrenters ansatte. Men det virker også til, at det er helt standard, at de kan være med i opstarten, HVIS den nye klub overtager lønnen. Det gad Horsens så ikke. Måske fordi den løn, de skulle overtage, var markant højere, end den han senere fik i Horsens, og han ikke selv var parat til at vinke farvel til de XX tusinde kroner.Da AGF var i lidt dårligere forfatning, der nægtede de Kim Aabech at skifte til Horsens før 1/7 da man dengang så dem som en konkurrent - jeg kan huske at Aabech trænede med i opstarten, og jeg tror ikke AGF slap ham før 1/7 da Horsens ikke ville betale kompensation.
www.tipsbladet.dk
Selvfølgelig, det tager jo lidt tid at åbne det store Excel-ark!Og JN var selvfølgelig først. Fotografen må have været tidligt ude.
I forhold til hele denne fjollede diskussion kan man undre sig over, at man ikke bare fra start har aftalt kontrakter, der udløber 15/6, hvor vinduet åbner.
Tror forresten godt, at vi kan have ro i maven omkring Rasmus Carstensen![]()
Som i dag?Yes det tror jeg også, tror heller ikke vi skal vente længe på en afklaring efterhånden![]()
Et kvalificeret bud, inden ugen er omme? Men lige som med guldtrøjen, den skal nok komme
Et kvalificeret bud, inden ugen er omme? Men lige som med guldtrøjen, den skal nok komme![]()
Dem kan jeg ikke hjælpe med
Men hvis den manglende "nyhed på spillerfronten" afholder ham fra at deltage i opstarten, så er prisen for bevidst spredning af nyhederne måske for høj?Tænker at klubben bevidst deler nyhederne lidt ud.
Forleden var det Sebastian J, i går var det træningsopstart, i dag er det CL lodtrækning... i morgen kommer der en nyhed på spillerfronten![]()
Men hvis den manglende "nyhed på spillerfronten" afholder ham fra at deltage i opstarten, så er prisen for bevidst spredning af nyhederne måske for høj?
Han er i hvert fald stadig i Aarhus....men så ikke træningen i går, så ved ikke om han var med derMen hvis den manglende "nyhed på spillerfronten" afholder ham fra at deltage i opstarten, så er prisen for bevidst spredning af nyhederne måske for høj?
Jeg er personligt lidt ærgerlig over at jeg ikke er lykkes at finde nogen dækning af den første træningsdag i går. Det tætteste er vel AGFs egne billeder på sociale medier og stiftens "paparazzi" foto af Jønsson. Carstensen fremgår umiddelbart ikke på noget af det jeg har set?
Har der været en dækning af første dag som jeg har misset?
Det bliver i hvert fald spændende om der kommer meldinger fra den første åbne træning her kl. 11.
Hvis den kommer bliver officiel i morgen, så er det en tilfældighed og ikke en bevidst spredning af nyhederneTænker at klubben bevidst deler nyhederne lidt ud.
Forleden var det Sebastian J, i går var det træningsopstart, i dag er det CL lodtrækning... i morgen kommer der en nyhed på spillerfronten![]()
Det tætteste er vel AGFs egne billeder på sociale medier og stiftens "paparazzi" foto af Jønsson.
Er godt med på at han var med på billeder fra den officielle kanal også. Pointen var nærmere, at der ikke havde været nogen rigtig dækning af første dag udover billeder. Jeg savner den klassiske, hvem er vendt tilbage i god form og vinder bip-testen mv., status på uafklarede spillere osv.AGF lagde selv en video ud på facebook med Jønsson og skrev han trænede med her i "sommerferien", så du behøver ikke nøjes med paparazzi
Der er sikkert lagt flere videoer ud siden men jeg har ikke tjekket - arbejde beslaglægger indimellem noget af min tid![]()