Transfervindue Sommer 2026
Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
Mener altså der blev nævnt 3 millioner euro.Er det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
Jeg læste det på Twitter i forbindelse med vinterens transfervindue. Så nok mest et rygte. Har ingen insidervidenEr det rigtigt er det et steal? Har Nørgaard en viden som Brøndby kan lukrere på.
Han er også ganske gratis
Så skal det være fordi man ikke kan blive enige med Malmø
Det håber jeg godt nok ikke.
Han virker som en oplagt Viborg spiller når de mister jalal og eller Jørgensen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/oekonomiske-problemer-bud-paa-dansk-profil
Emil Frederiksen kunne være en spændende mulighed. Venstrebenet 10’er og potentiel opgradering af Sebastian Jørgensen.
Jeg synes hans lejeophold i FCN ikke var imponerende. Jeg har ikke set ham i Düsseldorf, men umiddelbart heller ikke der virker det til at han har brændt banen af.
Hvad hvis det er som konkurrent til de to vi har nu sammen med Jørgensen og Kristjanson? Jeg kender ikke meget til ham men husker hans lejemål på samme måde som dig.Jeg synes hans lejeophold i FCN ikke var imponerende. Jeg har ikke set ham i Düsseldorf, men umiddelbart heller ikke der virker det til at han har brændt banen af.
Hvis de kigger på ham som 9’er, så tror jeg vores spil skal ændres meget for at han får succes. Hvis overhovedet.
Hvis de kigger på ham som højre 10’er, vil jeg langt hellere beholde de to der er i truppen nu.
EDIT: Mht 9’eren så har jeg en forhåbning om, at Bogere kan løfte den alternative måde at spille 9’eren på. Altså dybdeløber og bagrumsspiller. Han har set spændende ud indtil videre
Tjoooo. Måske.Hvad hvis det er som konkurrent til de to vi har nu sammen med Jørgensen og Kristjanson? Jeg kender ikke meget til ham men husker hans lejemål på samme måde som dig.
Jeg synes hans lejeophold i FCN ikke var imponerende. Jeg har ikke set ham i Düsseldorf, men umiddelbart heller ikke der virker det til at han har brændt banen af.
Hvis de kigger på ham som 9’er, så tror jeg vores spil skal ændres meget for at han får succes. Hvis overhovedet.
Hvis de kigger på ham som højre 10’er, vil jeg langt hellere beholde de to der er i truppen nu.
EDIT: Mht 9’eren så har jeg en forhåbning om, at Bogere kan løfte den alternative måde at spille 9’eren på. Altså dybdeløber og bagrumsspiller. Han har set spændende ud indtil videre
Der er heller ikke noget til hindring for, at vi har hentet 2-4 spillere om f.eks. 1 uge.Nå så startede VM uden at CV har hentet en eneste spiller, ikke engang de lejede spillere er der afklaring med endnu. VM varer godt 5 uger og løber ind til 19. Juli, så der kommer nok ikke til at ske noget før alle spillere er tilbage herfra. Det ser ud til at der er gang i den i Brøndby selvom det i første omgang er ungdomsspillere de henter. Ikke fordi det er rigtigt at hente en masse spillere i hvert eneste transfervindue. Men det ville have været det rigtige at hente et par stykker, der hvor der er store huller, inden spillerne kommer tilbage fra sommerferie.
Jeg var misundelig på FCN da de hentede ham. Jeg synes dog han skuffede og havde mange mangler.Jeg synes, han har et stort potentiale, som må kunne løftes i den rigtige klub.
Jeg er dig enig i, at vi ikke skal have tre højre 10ere. Men jeg synes, han er interessant i et scenarie, hvor vi enten sælger Bech eller rykker ham op som 9er - en tanke, jeg synes er relativt oplagt.
De brokkede sig vist reelt over, at han ikke gik helt football manager-amok og købte ti nye spillere hvert vindue. Han var vist ret balanceret med tidlige handler og sene.Er CV ikke notorisk for at gøre alt i sidste time? Kan da huske Brøndby fans konstant brokkede sig over det.
Tror bare vi skal være tålmodige, selvom det er svært![]()