Transfervindue Sommer 2026
Han er der nu også pludselig i medium...
XS - sgu meget imponeret over den form du holder dig i
Han er der nu også pludselig i medium...
Pas, valgte blot en tilfældig størrelse, var slet ikke kommet til at vælge størrelse endnu, skulle blot se den tæt på og se hvilke spillernavne jeg evt skulle have bagpå.Kan det hænge sammen med, at spileren ikke fremgår, hvis trøjen ikke er tilgængelig i den størrelse man er ud efter? Kan se at du har valgt XS
heheHan er der nu også pludselig i medium...
XS - sgu meget imponeret over den form du holder dig i
campo.dk
Ja, han var ung....Jeg troede sgu egentligt, at Jon Dagur var meget ældre end 27. Virker som en evighed siden, han var hos os.
![]()
Eks-AGF’er tordner efter trænerfyring: Ingen interesse i at blive
Jon Dagur Thorsteinsson havde absolut ingen interesse i at fortsætte i norske Brann efter klubben fyrede Freyr Alexanderson, fortæller han til Fotbolti.campo.dk
Bestemt, men han spillede en meget uheldig rolle i vores exit mod Larne. Blev han ikke udvist for at prøve at filme sig til et straffe i hjemmekampen?
Det vil være nederen, men forståeligt at han vælger at flytte med Nørgaard. Ham gad jeg godt have set i AGF.
Det kan man da håbe. Der er forhåbentlig ikke en lav klausul.Hvad smider Brøndby så for Olti? De sælger ham vel ikke for under 25 millioner? - potentialet er jo umtvisteligt
Mon ikke 3 mill euro passer meget godt, også med en eventuel klausul
Såfremt det står til troende er jeg egentligt bare glad for at se at vi har været med i opløbet (hvis det kan læses på den måde)
Men han vil også tage tid fra Emmery og KristjanssonDet vil være nederen, men forståeligt at han vælger at flytte med Nørgaard. Ham gad jeg godt have set i AGF.
Korrekt så på den konto måske ikke så alarmerende. Dog et af de lysende talenter i ligaen. Men hvad var det for noget med den der blinkende smiley til mit Nagalo indlæg i går. Er det bare mig der ligger for meget i det
Jeg mener at have læst om en klausul på 14 mio. kr.Hvad smider Brøndby så for Olti? De sælger ham vel ikke for under 25 millioner? - potentialet er jo umtvisteligt