Egentlig enig, men der er lidt langt mellem hans offensive guldkorn og vurderingen af ham bliver nødt til at blive stillet op mod den pris/løn han koster/vil koste os.
Min praemis for vuderingen har udelaagende vaeret foldbold relateret.
Jeg synes umiddelbart der er mere bold i Knudsen end fx Brandhoff, men hvis praemissen er kvalitet vs lonkroner, og vi antager at krigskontrakten er blandt de hojeste saa helt enig.
Bjur virker ikke til at have en fremtid hos os, dejligt frisparksmaal, tak for det!
I forhold til Serra & Akoto, synes jeg stadigvaek de fortjener et mere kontinuerligt forlob, men hvis de konstant er smaa-skadede - kan de selvfolgelig vaere at de ikke passer til vores fysiske stil.
Efter Silkeborg kampen er det svaert at argumentere for Kahl - knaegten spiller kampe, jeg haaber stadig kan han rykke sig, men det skal altsa ogsaa snart til at ske.
Knoester har vel slutspillet til at vise at venstre-forsvar er hans, altsaa overbevisende spil, jeg haaber det bedste, men forventer det ikke.
Jeg kan ikke helt forstaa dem som vil af med Brandhoff, taenker det er en spiller som giver mening, der hvor vi er lige nu som klub, en solid trupspiller.
Personligt haaber jeg paa Julius Beck, det er svaert at argumentere, men det virker som om der er kvalitet -
Det samme med Duelunden, altsaa det er hjertet mere end hjernen, manden vil AGF og talentet er uomtvisteligt, jeg haaber at kroppen han holde til belastningen.
Peacock - virker som en no-brainer - fra mit synspunkt.