Transfervindue Sommer 2024
er duelund tilbage?Bænk mod FCN
Wahlstedt
Halsgaard
Anker
J Andersen
Callø
Brandhof
Bach
Haugen
Gyamfi
Bænken mod SIF d. 15.09
Wahlstadt
Abbew-Jensen (Hvis Dalsgaard er klar)
J Andersen
Brandhof
Max Power
Arnstadt
Duelund
Gyamfi
Badji
Duelund har trænet fuldt med de sidste par uger. Så han mangler kamptræning. Så på bænken mod SIF er et godt bud.
Ja han er tilbage mod SIF med mindre andet sker i pausen. Var ikke med mod FCN, men kunne nok godt spille lidt hvis det var liv eller død kamp
Ja, det ser noget mere slagkraftigt ud. Men mon ikke Callø holder sin plads foran Power. Kan dække både de tre forsvarspladser + 6'eren. Det er værdifuldt at have på bænken. Og håber da klubben prioriterer spilletid til ham over Power.Bænk mod FCN
Wahlstedt
Halsgaard
Anker
J Andersen
Callø
Brandhof
Bach
Haugen
Gyamfi
Bænken mod SIF d. 15.09
Wahlstadt
Abbew-Jensen (Hvis Dalsgaard er klar)
J Andersen
Brandhof
Max Power
Arnstadt
Duelund
Gyamfi
Badji
Jeg synes det er ret perfekt. Lang nok tid til at parterne rigtigt kan lære hinanden at kende og se om det er et godt match. Og kort nok tid til at vi ikke binder os for meget økonomisk, hvis det er et dårligt match. Og umiddelbart har han jo ikke en profil, hvor man frygter at en større klub kommer og stjæler ham, hvis han gør det godt fem kampe i træk.
Power glider lidt nemmere ned, når han ikke blev den eneste midtbanespiller. Selvom jeg meget gerne havde set vi gik efter Brink, så har SIB jo også skulle have penge til en 9er.
Alt i alt et godt vindue men fordi vi har hentet spillere som af forskellige årsager ikke bare lige er plug and play, kan jeg ikke gå længere op end godt.
Potentialet i vinduet er til gengæld meget stort. Nu er det op til Uwe og spillerne selv at indfri potentialet og jeg glæder mig med et fortærsket udtryk til den videre rejse.
KSDH.
Jeg tror han bliver en kæmpe publikumsdarling, alle bør lige se interviewet med ham på Play. (videoen er gratis). Det er en mand der virkelig er en klubmand/trupspiller fra dag 1.
Liiiige om lidt ja. Han vurderer selv han kan udtages efter landsholdspausen. Men får næppe debut før Arnstadt og Power
Enig.
Nej men Arnstad og Brink ind samtidig ville være voldsomt, og ikke rigtig kunne passe ind i, at vi så ville se for gode spillere utilfredse på midten, hvis både NP, Arnstad, Brink, MEM og Anderson (såvel som Duelund/Yakon) var her, og kun 3 kunne spille af gangen. Det er jo ikke de pladser der skiftes mest på under kampene heller.
Hvor er det vildt at tænke på vi har brugt 50 millioner på Talenter!Selv om han er fyldt 22, kan vi vel godt sætte Badji på listen. Så rammer vi også ca 50 millioner kroner, som AGF alene i 2024 har investeret i unge spillere, der ikke nødvendigvis giver en stor sportslig gevinst på den helt korte bane. Det er efter AGFske standarder ganske voldsomt.
Måske fylder de yngre spillere mest bænken pt, men de får da deres chancer sidst i kampene (uden at falde igennem), og mon ikke i hvert fald et par af dem også kan vokse ind i mere bærende roller over tid.
Ja, udover at Haugen godt lige må smutte ud af det inden det lukkes, så må næste opslag på Instagram fra klubben godt være SIB der symbolsk læner sig ud af et vindue inden han smækker det i
Ind nej, med mindre der ryger nogle ud, men jeg faktisk også, at der ikke ryger nogle ud, heller ikke Anderson.Tror folk der kommer til at ske mere for os her den sidste dag?
Tipsbladet kører en ultrakort tekstlivesession med Farzam kl. 16.Tror folk der kommer til at ske mere for os her den sidste dag?
Tror også det eneste der sker nu, må være Haugen ud, medmindre der kommer et sidste monster bud på en af vores, hvilket jeg ikke tror kommer til at ske