Transfervindue Sommer 2024
De havde ellers budt et millionbeløb for ham tidligere
Nå, troede det tyske vindue også galt 3. bundesliga. Åbenbart ikke
Haugen på vej væk på leje
![]()
Jeg vil gerne se hvad de får for Haugen, hans regnskabsmæssige værdi er 600k€ i AGFs bøger(1.5m€ minus 3 afskrivninger af 20%(5 årig kontrakt))Jeg syntes det lyder billigtHvis han lykkes med at slå PM af, så har det været alle midlerne værd.
Var det ikke nogenlunde det samme vi gav for Haugen og ham her er yngre, et større talent og spillet i bedre ligaer.
Ville være voldsomt at ophæve med en mand vi købte for plus 10 millioner for 2 år sidenDet kan være fordi vi ophæver med ham!
Så er han transferfri - og må skifte......
EDIT: eller også er vinduet i de lavere rækker i Tyskland længere åbent end i BL.
Kender ikke til klausulerne på hhv Daghim og TK, men nogle er jo pr antal kampe. Andre kan være f.eks. kvalifikation til CL, overlevelse i Serai A osvBadji 10 millioner
Gyamfi 9 millioner
Wahlstedt 7.5 million
Arnstad 16 millioner
Dalsgaard gratis, men høj løn.
Ingen tvivl om SIB har skruet op for budgettet.
Forhåbenligt kommer der lidt penge ind for Haugen, ellers er det vel kun Grønbæk der har lavet millioner til os.
"Transfervinduet er lukket i Bundesligaen, men det er det ikke i den tredjebedste tyske række. Og det kan vise sig at få stor betydning for Sigurd Haugens videre færd i karrieren. "Ville være voldsomt at ophæve med en mand vi købte for plus 10 millioner for 2 år siden
Jeg har også set en eller anden nævne det på Twitter, og det virker fuldstændig håbløst i min verden.Kan sen Jacob Ankersen har fået ophævet sin kontrakt i Horsens, måske det var en mulighed, at give ham en kontrakt sæsonen ud, han kender jo klubben og kunne jo være et godt supplement når skader og karantæner rammer os, aner ikke noget om hans dagsform og måske er han bare over the hill ??
Kan sen Jacob Ankersen har fået ophævet sin kontrakt i Horsens, måske det var en mulighed, at give ham en kontrakt sæsonen ud, han kender jo klubben og kunne jo være et godt supplement når skader og karantæner rammer os, aner ikke noget om hans dagsform og måske er han bare over the hill ??
Du kan meget vel have ret, men har det fremgået nogen steder, at AGF sparer den fulde løn på Serra og Haugen?Svært at sælge Serra og Haugen bare sådan - når de på ingen måde har præsteret og er 27.
Men vi sparer fuld løn, og de har option med, og vigtigst for os fans: Vi har hentet Badji og Gyamfi selvom de ikke er solgt... GODT!
Det er min formodning - har ikke kunne forestille mig andet.Du kan meget vel have ret, men har det fremgået nogen steder, at AGF sparer den fulde løn på Serra og Haugen?