Transfervindue Sommer 2024
Dame N'doye var heller ikke noget teknisk geni.Ligner en spiller med en stor fysisk pakke, inkl speed, men med udfordringer i den tekniske del af spillet. Hvis den fysiske pakke er som man håber bør han kunne bidrage hurtigt.
Det håber vi - men så skal han jo også spille en delDame N'doye var heller ikke noget teknisk geni.
Mindre kan også gøre det.
Begge fra Senegal.
Der er en slags Grønbæk over den her case, en spiller der er gået lidt i stå i karrieren, og skal kickstartet - virker virkelig til at grundpakken er god.
Og en enkelt landsholdskamp også22-årige angribere fra Club Brugge/R Charleroi SC med masser af kampe fra bedste række i Belgien og Frankrig er ikke lotto.
Det er et højere niveau end vi er vant til at hente spillere i den alder fra.
Tror du alle får 30+ kampe for Club Brugge som 18-årig?
Endda med erfaring fra Europa League og Champions Leage kval.....
View attachment 3719
Ja og nok også det man håber på med Kristian ArnstadDame N'doye var heller ikke noget teknisk geni.
Mindre kan også gøre det.
Begge fra Senegal.
Der er en slags Grønbæk over den her case, en spiller der er gået lidt i stå i karrieren, og skal kickstartet - virker virkelig til at grundpakken er god.
Jeg har lige set lidt klip med ham, hans teknik ser altså også fin udSpændende. Som type virker han til at kan nogle af de ting man søger. Linkup, teknik, hovedspil, fornuftig fart. Han virker dog ikke så fysisk stærk som man kunne håbe med ryggen mod målet. Men umiddelbart et spændende køb om ikke andet.
Helt bestemt.
Provstgaard har ikke været rygtet til AGF i dette vindue, men både ham og Onugkha var taget ud af kampen mod Lyngby for at blive solgt, og nu er de store vinduer lukket, så der bliver færre og færre muligheder - de skal vist væk, for at dække et stort underskud, så måske kommer der et attraktivt tilbud på Provstgaard i slutningen af vinduet - Onugkha tror jeg ikke på, lige meget hvor billig han bliver.Vinduet virker til at være ganske seriøst og selvom jeg gerne ser en wingback og en forsvarer ind også, er jeg imponeret hvis der kommer en god 9'er og en solid midtbanespiller.
Det ser ikke ud til de tidlige emner (om det var reelt eller ej) blev til noget. Max P, Arnstadt og ham her er nye bekendtskaber. Det taler jo ikke for Provstgaard, men samtidig behøver jeg ikke stresse over manglen på navne til wingback.
Hvordan var det nu med de sidste dage af vinduet?
Jeg må have misset den eller hukommelsen svigter - vidste ikke om det var krigsklausul eller leje der førte til forlængelsen til 2025 med Duelund og syntes ikke AGF havde meldt ud. Derfor var det fint KSDH slog det fast. Det der krigscirkus har været lidt underligt - så vidt jeg ved blev Magnus Knudsen solgt videre. Duelund ligner så en gratis case.Det er det nu ikke - altså første gang nogen skriver det.
Det har Stiften, Tipsbladet og andre også vendt. Og vi har selv vendt det herinde flere gange også
Og han stod netop på transfermarkt som "free transfer".
Har også lige set lidt - det ligner en spændende pakke. Men som altid med video er det svært at vurdere for en sofatræner som migJeg har lige set lidt klip med ham, hans teknik ser altså også fin ud
Spændende med Badji. Men SIB har haft en del, dyre, fejlskud på den plads, så lad os nu se hvad han kan.
Jeg har lige set lidt klip med ham, hans teknik ser altså også fin ud
www.tipsbladet.dk
Jeg har ikke fundet en ordentlig highlights reel pakke af ham, kun korte klip - men der ser teknikken også god ud.Jamen det har han ja.
Men med til historien hører, at Kurminowski var scoutet i Corona, hvor man ikke kunne rejse ned og se ham - og hvor fejlvurderingen med ham og Haugen faktisk mere gik på deres match ift dansk fodbolds fysiske krav, synes jeg i hvert fald.
Serra var på papiret et godt match, men hans personlighed/mentalitet ift at føle sig godt tilpas mm - og manglende evne til at holde sig kampklar - var største udfordring når det kommer til "matchet". Fysisk og ift evnerne på banen synes jeg slet ikke Serra er så dårlig.
Link gerne. Kan ikke finde det vilde på ham.
Han har aldrig spillet i den næstbedste - til gengæld Over 80 kampe i den bedste belgiske og 9 i den bedste franskeGad vide hvad en 22 årig Senegaleser der har scoret 6 mål i den næstbedste Belgiske række kommer til at koste?:
Og hvordan faen skal man nogensinde lære at stave til Youssouph?![]()
Senegalesisk angriber på vej til AGF | Tipsbladet.dk
AGF meldes tæt på angriberen Youssouph Badji.www.tipsbladet.dk
Det kommer vi aldrig til at brokke os over.Han har aldrig spillet i den næstbedste - til gengæld Over 80 kampe i den bedste belgiske og 9 i den bedste franske
Glem ikke at Paddy spillede 1 division som 22 årige og ikke var i nærheden af hverken af at have spillet 3800 minutter i den bedste række i Belgien eller i Ligue 1 eller fået debut på A landsholdet