Transfervindue Sommer 2024
Det var en anden.
Men er Knudsen ikke kun en stor bet - i den kontekst at Yakob ikke er klar endnu?
Man må sige du leverer: den hemmelige ingrediens i Arnbitter!Som lovet, fakta om Kristian Arnstad; han hedder 'Malt' til mellemnavn![]()
Mmmmm.. Malt, Råfrugt og Humle de 3 primære ingredienser i en velbrygget Ceres.Som lovet, fakta om Kristian Arnstad; han hedder 'Malt' til mellemnavn![]()
gad godt, hvis vi allerede havde hans licens og vi kunne have taget røven på fcn og lade ham få minutter idag
Transferstrategien bliver dog hjulpet af at de hentede spillere rent faktisk også spiller.
På 2. Del af strategien må vi (heldigvis!) konkludere, at trods AGFs fokus på at hente unge spillere, har man stadig mest fokus på at vinde sine kampe.
På 2. Del af strategien må vi (heldigvis!) konkludere, at trods AGFs fokus på at hente unge spillere, har man stadig mest fokus på at vinde sine kampe.
Yes! Det er nye tider i AGF, at vi kan have spillere for 45-50 mio kr, alle indkøbt i år, der *ikke* starter inde i dagens superligakamp. Det virker også som en positiv udvikling, men, ja, det ville da være endnu federe, hvis et par af dem også gjorde en reel forskel inde på banen.Transferstrategien bliver dog hjulpet af at de hentede spillere rent faktisk også spiller.
Skal dit indlæg forstås sådan, at du synes det vil være ok at skifte Tingager med Callø? Altså for at sænke gennemsnitsalderen? Jeg synes godt nok at 1. halvleg i dag demonstrerer, at det ret tydeligt kan ses på forsvaret, når vi har en erfaren spiller ude og må stille med to unge fyre. Ikke at jeg ellers er uenig med dig. Der skal bare være en balance og vi skal selvfølgelig beholde vores profiler på banen, når de præsterer som f.eks. Tingager har gjort det seneste år.Det ændrer ikke på, at spiller de nævnte spillere ikke, ender de hverken med at blive en sportslig faktor eller en økonomisk gevinst.
Og så fatter jeg simpelthen ikke præmissen, at fordi man er ung, så laver man automatisk fejl som en rutineret ikke vil lave. Med andre ord, vi kan godt sænke gennemsnitsalderen med et par år eller 3 og stadig have fokus på at vinde fodboldkampe.
Eksempelvis har jeg ikke set Callø lave fejl som Tinager ikke har lavet.
Jeg forstod det som ekskl. ArnstadUnder kommenteringen i anden halvleg, siger kommentatoren at Uwe havde sagt til ham, at Uwe forventede 2-3 spillere mere ind. Fangede ikke om det var inkl eller eksl Kristian Arnstad.
Hvis man har tv2play, så var det mellem 72-74 minut![]()
Okay - ville være vildt med 3 mere.