New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 444K
Transfervindue Sommer 2024
Okay - ville være vildt med 3 mere.
Stig Inge sagde inden kampen at det der sker i AGF lige nu, er det klart mest interessante han har oplevet i sin karriere, ikke bare som sportschef, men også som spiller!

Så jeg tænker der kommer til at ske noget i den her weekend.

Okay - ville være vildt med 3 mere.
Ja, enig. Men jeg synes også vi så i dag at bredden var lidt udfordret. En "tidlig" udskiftning, deruoder så kommer der 2 ind efter 79, mens Callø fik 1 minut. Uwe snakkede om "game changers" da han startede. Det er der vel ikke rigtigt på bænken i dag.

Derudover blev vi igen nødt til at anvende Beijmo i midterforsvaret. Det skal vi gerne gøre alt hvad vi kan for at undgå. Vi midster desværre lidt niveau i dag når vi ikke kan true på begge kanter.

Du skal forstå det sådan, at rutinerede spillere laver fejl også store fejl. Eksempelvis ved FCNs 1. scoring er det Tingager som bliver tørret ved langskuddet.
Jo, men hvis du ikke konkret vil sætte Tingager, Dalsgaard, Hansen, Poulsen eller Mortensen af holdet, så er det svært at gøre så meget ved aldersgennemsnittet. Samtidig har vi profiler i deres bedste alder i Anderson, Beijmo, MEM og Links

Jeg synes ikke at det gennemsnit er vigtigt. Men det er vigtigt at vi hele tiden giver spilletid til de unge. Og det gør vi. Vi har Kahl, JJA, Bech, Bach, Andersen, Gyamfi, Callø og nu vores nye nordmand, som alle får minutter i ligaen - udover træning på højeste superliganiveau.

Jo, men hvis du ikke konkret vil sætte Tingager, Dalsgaard, Hansen, Poulsen eller Mortensen af holdet, så er det svært at gøre så meget ved aldersgennemsnittet. Samtidig har vi profiler i deres bedste alder i Anderson, Bijmo, MEM og Links

Min reaktion kommer af, der bliver opremset en masse unge spillere købt indenfor de sidste par år for små 40 mio. kr. Et bevis på SIB er ved at gøre holdet yngre og med flere salgscases, så svarer mengsen noget i retning, vi stadig spiller med mange rutinerede spillere og det iflg. ham beviser, vi stadig spiller efter at vinde.

Det er den del, jeg øffer over både at det imo er noget sludder, at man risikerer mere, ved at gøre holdet yngre og for at pointere at alle de nye unge spillere, der er hentet, altså også skal spille, hvis ikke de mange mio. ender med i værste fald at være spildte.

Jeg tror virkelig ikke på at Mikael vil tage væk fra AGF nu - han brænder så meget for at vinde noget med AGF, at han ville fortryde det resten af sit liv, hvis AGF vinder guld og han ikke var med på rejsen.. Jeg tror virkelig virkelig at der skulle noget helt ekstraordinært til..

Var vi i gang med en “meh”-sæson, så havde han nok haft sværere ved at afvise et skifte

Man holder nok Max Power klar med en kuglepen i hånden, indtil man ved, om MA rejser.

De 2 ting hænger forhåbentlig ikke sammen da Power ikke kan det som MA kan.

Jeg er på holdet med at et skifte vil være fint for MA, men det ville godt nok være verdens dårligste karriere planlægning at skifte fra det her AGF hold lige nu, og så til kortrijk. Det vil give 0 mening for MA.

Brænd banerne af for os i 3 måneder mere, så hedder det noget helt andet!

Back