New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 444K
Helt sikkert.
Men så vidt jeg husker det, var der option/klausul der sikrede at vi kunne købe ham fri.

Den lå så åbenbart hos Burnley i dette tilfælde.
Ja, det er lidt træls, men Burnley må have haft en fornemmelse af, at spilletid kunne få påfuglen op på næste niveau...Jeg synes egentlig det var en chance, der var værd at tage. Som tingene gik, fik vi ikke held med det, men uden den viden vi har nu, ville jeg være villig til at lave den samme aftale igen.

Ak, at man lader Julius Beck gå ... 😞

Fint med keeperen. Jeg vil hellere betale penge for en bedre målmand; vi har brug for stabilitet på den post.
Julius Beck har ikke for alvor vist noget, i de meget sporadiske indhop han har fået. Jeg husker især en kamp i Randers, hvor han bliver fysisk overmatchet på kanten af vores felt, taber bolden og er grund til en farlig situation. Han fik altså bolden lige i fødderne, men var overhovedet ikke klar til at modstå det pres, der kom i ryggen.
Derudover synes jeg han har været anonym. Potentialet er der sikkert, men han må jo heller ikke have leveret til træning, siden man ikke henter ham. Alternativt er han for dyr.

Han er 34!!!
Det er satme ikke specielt perspektivfyldt, men oser af lappeløsning med udsigt til endnu en ny mand om et år.
Det tyder på, at Møllen nok stadig er lang fra et comeback. I det lys giver det da super mening med Dalsgaard som løsning i stedet for Møllen og så bibeholde Beijmo på hwb
Jeg er sgu ikke så aldersangst, men det er selvfølgelig ikke en løsning der holder de næste 3 - 4 år

Jeg synes Dalsgaard har været sådan en skuffelse i Herning, troede han ville være en stor gevinst for dem. Dog en fin spiller i kampen om at undgå nedrykning
Altså han har jo slået sine konkurrenter af på det hold, der bliver mestre om en uge.
Tænker lige akkurat, at niveauet også rækker til AGF.

Klar forstærkning i den forstand, at vi nu får Beijmo op på sin rigtige plads.

Back