Transfervindue Sommer 2024
D
Deleted member 1196
Guest
Trist at det slutter sådan. Men nok den rigtige beslutning.
Trist at det slutter sådan. Men nok den rigtige beslutning.
Jeg tænker AGFs scoutingafdeling kigger på mange forskellige muligheder. Det er da ikke umuligt at han står på en liste et sted, men derfra til at AGF byder på ham, der er langt. Så rolig...Mere alvorligt og seriøst: Han spiller i den den estiske liga?
Hahahah, lyder som Serra light og shit ... jeg giver op ... jeg kan ikke tage det her seriøst.
Jeg tænker AGFs scoutingafdeling kigger på mange forskellige muligheder. Det er da ikke umuligt at han står på en liste et sted, men derfra til at AGF byder på ham, der er langt. Så rolig...
Men har vi ikke også spillet 343 mere end 352?Vi ved ikke hvor seriøs interessen er, men det sker jævnligt at spillere popper op fra lavere niveau og får succes. Det modsatte sker også jævnligt.
Jeg synes det er mere interessant at overveje type og system. Serra er i kategorien halvstor angriber. Han kan være med i luften, men er hurtig og teknisk nok til også at kunne noget i alm spil. Han kan som type fungere i en 3-5-2 sammen med en lettere og hurtigere spiller.
.
Tobias Bech kan lidt med låget, men er også mellemtingen.
Umiddelbart ville jeg tro man leder efter en mere væver type, så PM og Serra er 'stor' angriber, mens Bech og ny er 11'er.
Et skrummel på knap to meter lyder mere som 3-4-3.
Jo.. pga skader. Og det har ikke været nogen god opstilling med de spillere, vi har i angrebet.
Den kontrakt burde været klaret i vinters.Jeg er ret overrasket over, at Bailey forlader klubben. Det virkede som om, man satsede på ham som fremtidens mand.
Den kontrakt burde været klaret i vinters.
Synes han har fået for meget spilletid i foråret, set i det lys.
Den kontrakt burde været klaret i vinters.
Synes han har fået for meget spilletid i foråret, set i det lys.
Jeg VED det ikke - men jeg synes det er et lige så realistisk scenarie, måske endda mere realistisk, end at man har givet en masse spilletid til en lejespiller, man ikke så noget perspektiv i...
Bestemt enig i risikoen.Men det demonstrerer bare risikoen ved at hyre lejede spillere. En masse rutiner tabes og man skal ud og lede igen. Kontinuitet, for helvede!
Bestemt enig i risikoen.
Den potentielle gevinst ved at hente lejespillere er dog også til at få øje på:
Bisseck - 'nuff said.