New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 444K
Mere alvorligt og seriøst: Han spiller i den den estiske liga?

Hahahah, lyder som Serra light og shit ... jeg giver op ... jeg kan ikke tage det her seriøst.
Jeg tænker AGFs scoutingafdeling kigger på mange forskellige muligheder. Det er da ikke umuligt at han står på en liste et sted, men derfra til at AGF byder på ham, der er langt. Så rolig...

Vi ved ikke hvor seriøs interessen er, men det sker jævnligt at spillere popper op fra lavere niveau og får succes. Det modsatte sker også jævnligt.

Jeg synes det er mere interessant at overveje type og system. Serra er i kategorien halvstor angriber. Han kan være med i luften, men er hurtig og teknisk nok til også at kunne noget i alm spil. Han kan som type fungere i en 3-5-2 sammen med en lettere og hurtigere spiller.
.
Tobias Bech kan lidt med låget, men er også mellemtingen.

Umiddelbart ville jeg tro man leder efter en mere væver type, så PM og Serra er 'stor' angriber, mens Bech og ny er 11'er.

Et skrummel på knap to meter lyder mere som 3-4-3.

Vi ved ikke hvor seriøs interessen er, men det sker jævnligt at spillere popper op fra lavere niveau og får succes. Det modsatte sker også jævnligt.

Jeg synes det er mere interessant at overveje type og system. Serra er i kategorien halvstor angriber. Han kan være med i luften, men er hurtig og teknisk nok til også at kunne noget i alm spil. Han kan som type fungere i en 3-5-2 sammen med en lettere og hurtigere spiller.
.
Tobias Bech kan lidt med låget, men er også mellemtingen.

Umiddelbart ville jeg tro man leder efter en mere væver type, så PM og Serra er 'stor' angriber, mens Bech og ny er 11'er.

Et skrummel på knap to meter lyder mere som 3-4-3.
Men har vi ikke også spillet 343 mere end 352?

Den kontrakt burde været klaret i vinters.
Synes han har fået for meget spilletid i foråret, set i det lys.

Ja, det virker lidt underligt. Vi har lige sagt farvel til vores bedste målmand (vurderet ud fra den spilletid de har fået) og det må altså være ensbetydende med at man har kig på en specifik erstatning (eller to). Eller at han BPF er skredet ...

Det her skal uanset ikke være noget der trækker til sidst i vinduet efter turneringsstart.

Den kontrakt burde været klaret i vinters.
Synes han har fået for meget spilletid i foråret, set i det lys.
Det er jo ikke sikkert vi havde den mulighed. Ovenstående kunne sagtens pege på, at vi har arbejdet på at veksle en lejekontrakt til noget permanent, men Burnley har trukket det i langdrag og har nu besluttet, at de vil udnytte deres option på automatisk forlængelse.
Jeg VED det ikke - men jeg synes det er et lige så realistisk scenarie, måske endda mere realistisk, end at man har givet en masse spilletid til en lejespiller, man ikke så noget perspektiv i...

Jeg VED det ikke - men jeg synes det er et lige så realistisk scenarie, måske endda mere realistisk, end at man har givet en masse spilletid til en lejespiller, man ikke så noget perspektiv i...

Men det demonstrerer bare risikoen ved at hyre lejede spillere. En masse rutiner tabes og man skal ud og lede igen. Kontinuitet, for helvede!

Men det demonstrerer bare risikoen ved at hyre lejede spillere. En masse rutiner tabes og man skal ud og lede igen. Kontinuitet, for helvede!
Bestemt enig i risikoen.
Den potentielle gevinst ved at hente lejespillere er dog også til at få øje på:
Bisseck - 'nuff said.
Derudover så var Diks (judas!) og Grabara jo med til at give en sportslig gevinst, som vi givetvis ikke havde fået uden dem.

Back