Transfervindue Sommer 2024
Kirkegaard
Well-known member
Det jo så spørgsmålet..
for hvor langt er duen, hvor god er Arnstadt
Det jo så spørgsmålet..
Arnstad er vel afløser for alle de minutter der er smuttet.Det jo så spørgsmålet..
for hvor langt er duen, hvor god er Arnstadt
De minutter der er smuttet er vel mest længere tilbage, men heller ikke så mange, spillere som Bjur og Hvidt havde vi sikkert ikke set meget til i denne sæson alligevel. Akoto blev jo skadet og jeg tror Power måske skal ses som en mulig afløser for ham. Arnstad ligner en afløser for Anderson hvis han bliver solgt.Arnstad er vel afløser for alle de minutter der er smuttet.
Hvis MA smutter, så skal han også erstattes
Magnus Knudsen spillede næsten 2300 minutter i alle turneringer sidste sæson. Fordelt på 36 kampeDe minutter der er smuttet er vel mest længere tilbage, men heller ikke så mange, spillere som Bjur og Hvidt havde vi sikkert ikke set meget til i denne sæson alligevel. Akoto blev jo skadet og jeg tror Power måske skal ses som en mulig afløser for ham. Arnstad ligner en afløser for Anderson hvis han bliver solgt.
Man kan sælge spillere - men ikke købe spillere og nå at registre dem når ens vindue er lukket. Men man kan også købe dem faktisk, men de kan først skifte ved næste vindues åbning ift at kunne spille.
Så du vil have fire spillere mere i dette vindue? Som alle har niveau til topkampe i ligaen?
Magnus Knudsen spillede næsten 2300 minutter i alle turneringer sidste sæson. Fordelt på 36 kampe
Så du vil have fire spillere mere i dette vindue? Som alle har niveau til topkampe i ligaen?
Jeg tror heller ikke SIB når det, i det her vindueJa tak.
Det bliver nok ikke til så mange (netto, i hvert fald). Men midt, angriber og wingback er tre behov, der bør adresseres. Så kan centerforsvaret vente.
Når de skade spillere bliver klar igen, ser det egentligt ret bredt ud på bænken:Jeg tror heller ikke SIB når det, i det her vindue
Hvad har vi hentet indtil videre:
Richmond Gyamfi
Kristian Arnstad
Leopold Wahlstedt
Henrik Dalsgaard
Aksel Halsgaard (han var med på bænken men troede egentlig han var tiltænkt U19)
SIB har vist sig at være i gang med hovedrengøring - måske dette vindue bare vil blive større, end jeg forventede fra start. Samtidig sidder der lidt i baghovedet fra sidste sommers vindue. Der hentede vi vist også omkring 10 spillere men herunder en del af tvivlsom kvalitet.
Hvis strategien de vedtog i vinters skal gennemføres, kan det sagtens tænkes at de er nødt til denne "oprydning" og store udskiftning en gang mere. Samtidig er scoutingteamet forhåbentlig kommet i gear og kan gøre en større forskel end tidligere.
God arbejdslyst til SIB og co - håber der kommer et par store muligheder forbi som kan gribes - der er momentum i klubben og det må da tiltale nye spillere![]()
Problemet er jo, at der aldrig er en periode hvor alle er klar. Hverken heller eller andre stedetNår de skade spillere bliver klar igen, ser det egentligt ret bredt ud på bænken:
Leopold Wahlstedt
Tobias Mølgaard
Michael Akoto
Luka Callø
Frederik Brandhof
Kristian Arnstad
Kevin Yakob
Mikkel Duelund
Richmond Gyamfi
Så er der en del der ikke plads til mange talenter på bænken, og hvis det hentes en erstatning for Serra, så ryger Callø nok også ud.
skiftede til AGF i januar 2023 på en lejeaftale under den såkaldte FIFA krigsklausul. En aftale, der siden er vekslet til en permanent kontrakt, der løber til sommeren 2025.
ksdh.dk
Jeg tror Anker er tættere på udlejning end gennembrudI løbet af denne sæson skulle vi også gerne se noget, der ligner et gennembrud til Anker.
Bach får flere og flere indskiftninger. Stadig ret anonymt, men det må betyde, at han også viser noget til træning.
Jeg tror ikke ret meget på Anker, men man håber da altid.I løbet af denne sæson skulle vi også gerne se noget, der ligner et gennembrud til Anker.
Bach får flere og flere indskiftninger. Stadig ret anonymt, men det må betyde, at han også viser noget til træning.