New posts

Nyhed RULLET TILBAGE: Ny "Seneste indlæg"-widget på forsiden

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 41
  • Views Views: Views 3K
Nyhed RULLET TILBAGE: Ny "Seneste indlæg"-widget på forsiden
Last edited:
Jeg har netop installeret en ny widget på forsiden. Den skulle gerne vise ulæste indlæg i tråde mere tydeligt end den gamle.
Den viser stadig som default seneste 20 aktive tråde, men det er nødvendigt at scrolle i listen for at se dem alle.

Bemærk venligst, at den kun kigger 100 dage tilbage, så hvis det er (meget!) længe siden du sidst har besøgt forum'et, så vil der være tråde med nye indlæg, som ikke bliver vist i oversigten. - ej heller efter du har klikket på "Show more"-knappen. Så skal du tilgå dem via selve de forskellige fora lidt længere nede på siden.

Ny feature:
Hvis tråden er markeret med fed skrift og et "New"-tag ved siden af, så bliver du automatisk ledt til første ulæste indlæg.
Hvis tråden IKKE er markeret med fed skrift og et "New"-tag ved siden af, så bliver du automatisk ledt til sidste indlæg i tråden.

Så den løser et par problemstillinger, som er blevet rejst på det seneste:
  1. At det ikke er tydeligt markeret hvilke tråde der har nye indlæg (det afhjulper "New"-tagget primært med, også i dark mode)
  2. At man ikke - når der ikke er nogle ulæste indlæg - ryger til nyeste indlæg (det gør man nu)
Lad høre hvis det ikke spiller helt for jer :)

Jeg oplever at den fremhævede tekst og “Ny”-mærkatet først forsvinder 2. Gang jeg trykker på linket.
Oplever andre det samme?
Yup! Jeg skulle til at skrive det samme.
Desuden: når jeg scroller ned til bunden af sidste side af en tråd, plejer de ulæste at ligge dér i god ro og orden. Nu ligger hele trådoversigten og kigger. Ulæste er stadig med fed, men det var federe, da det kun var ulæste, der var under sidste indlæg - det gjorde det nemt at komme videre til næste tråd :)

Yup! Jeg skulle til at skrive det samme.
Desuden: når jeg scroller ned til bunden af sidste side af en tråd, plejer de ulæste at ligge dér i god ro og orden. Nu ligger hele trådoversigten og kigger. Ulæste er stadig med fed, men det var federe, da det kun var ulæste, der var under sidste indlæg - det gjorde det nemt at komme videre til næste tråd :)
Den er nu løst:

1770632576063.webp

Back