New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 68K
Spørgsmål til Lyngbykampen.

Jeg har adgang til lounge med min faste makker. Knægten vil også gerne ind og se den, og har fået mutter overtalt - under strenge betingelser om siddeplads og ordnede forhold.

Idealet er udebane siddepladser, men har jeg ret i antagelsen om man ikke kan reservere dem - de hører til udebaneafsnittet og det er til dem der kommer først?

Idealet er udebane siddepladser, men har jeg ret i antagelsen om man ikke kan reservere dem - de hører til udebaneafsnittet og det er til dem der kommer først?
Vi kunne i hvert fald ikke reservere andet end unummererede, da vi købte. Jeg anede ikke, der var siddepladser i Lyngby.

Og jeg har fået overtalt konen til selv at tage med sammen med 3 af ungerne. Spørg mig ikke hvordan. Men hvis du finder ud af det og holder 5 pladser, så giver jeg en stadionplatte 😉

Spørgsmål til Lyngbykampen.

Jeg har adgang til lounge med min faste makker. Knægten vil også gerne ind og se den, og har fået mutter overtalt - under strenge betingelser om siddeplads og ordnede forhold.

Lyngbys udebaneafsnit er enormt. Der er både et område på langsiden, hvor der blandt andet er siddepladser og så en kæmpe tribune bag mål. De stemningsskabende har dog ofte været på området på langsiden. Så hvis det er som det plejer vil jeg faktisk anbefale at i står bag mål. Der er typisk meget ordnede forhold. Det er klart det udebaneafsnit på Sjælland hvor der er flest børn. Måske fordi det er her alle eksil århusianerne vælger at introducere børnene. Så jeg vil anbefale at I står bag mål. Selvom man ikke kan sidde, findes de mest ordnede forhold der.

Lyngbys udebaneafsnit er enormt. Der er både et område på langsiden, hvor der blandt andet er siddepladser og så en kæmpe tribune bag mål. De stemningsskabende har dog ofte været på området på langsiden. Så hvis det er som det plejer vil jeg faktisk anbefale at i står bag mål. Der er typisk meget ordnede forhold. Det er klart det udebaneafsnit på Sjælland hvor der er flest børn. Måske fordi det er her alle eksil århusianerne vælger at introducere børnene. Så jeg vil anbefale at I står bag mål. Selvom man ikke kan sidde, findes de mest ordnede forhold der.
Jep. Fantastiske forhold, søde mennesker og børn der leger sammen på endetribunen.

Fremragende Stadionplatte

Vi plejer at sidde på langsiden (i udebaneafsnittet). Der er masser der sidder ned i den ende der er tættest på midten.
Vi endte også med at tage chance og bestille til udebane.

Det er i øvrigt ærgerligt. Jeg er blevet så magelig at jeg ikke gider stemning - jeg vil sidde ned og gerne se kampen. Det gør at man ikke kan bestille billetter gennem AGF og dermed ikke få points. Det ville jeg gerne have gjort noget ved.

Spørgsmålet er dog, om ikke knægten tvinger mig på stemning. Han var fand'me værre end Capoen hjemme mod Brøndby for et år siden, når jeg ikke lige var med på 'Kom så de Hviii'.

Det kunne være helt fint, hvis I alle sammen gad at logge ud fra billet.agf.dk. Det er ikke til at sparke sig frem!

(Jeg sad klar ti minutter før og fik nummer 2250 i køen)
Jeg loggede ind ca. samtidig og fik nr. ca. 400 ... På en eller anden måde er det bare et skidetræls lotteri.

Er logget HELT ud nu - håber det bedste for dig.

Jeg loggede ind ca. samtidig og fik nr. ca. 400 ... På en eller anden måde er det bare et skidetræls lotteri.

Er logget HELT ud nu - håber det bedste for dig.
Det er et vanvittigt lotteri!

Og jo tak. Jeg fik mine 12 til mig, min chef, min nabos kat, min stok og nogle stykker på rækken foran mig, så jeg ikke skal være bange for at skulle rejse mig for at kunne se noget.

Back