Ny Ceres Park
Det var en ærgerlig besparelse, fordi det ville have givet noget passiv solvarme på stadion, og bedre vækstbetingelser til banen, jeg mener ikke at vedligeholdelsen ville være specielt omfattende, da taget ligger sø højt så der ikke falder blade og andre plantedele ned på det fra omkringstående træer. Det er primært et problem på tage der er placeret noget lavere.Noodle, på det billede du viser er den yderste del af taget transparent, men det blev sparet væk. Det er i øvrigt ret svært at holde sådan et gennemsigtigt tag rent da det ofte blir fyldt med skidt og alger
I en gammel youtube video forklarede JN at de referencer de havde på stadions med den slags tag var at det slet ikke var besværet og omkostningerne værd. Det gav intet målbar på vækst, der var ekstra omkostninger på vedligehold og TV hadede det ekstra lysniveau, så det var noget af det første der røg.Det var en ærgerlig besparelse, fordi det ville have givet noget passiv solvarme på stadion, og bedre vækstbetingelser til banen, jeg mener ikke at vedligeholdelsen ville være specielt omfattende, da taget ligger sø højt så der ikke falder blade og andre plantedele ned på det fra omkringstående træer. Det er primært et problem på tage der er placeret noget lavere.
Men med alle de andre besparelser der har været i projektet, så er det her nok et af de mindre trods alt.
Tror det var ennaf de besparelser de lavede helt i starten. Det var vist begrænset hvor meget det betød for banens vækstbetingelser. Som jeg lige husker det..Det var en ærgerlig besparelse, fordi det ville have givet noget passiv solvarme på stadion, og bedre vækstbetingelser til banen, jeg mener ikke at vedligeholdelsen ville være specielt omfattende, da taget ligger sø højt så der ikke falder blade og andre plantedele ned på det fra omkringstående træer. Det er primært et problem på tage der er placeret noget lavere.
Men med alle de andre besparelser der har været i projektet, så er det her nok et af de mindre trods alt.
Men hvorfor ligger de billeder så stadig under "her er det nye stadion"? Jeg er sgu lidt skuffet over man ikke tilpasser renderingerne efter hvad der besluttes. Så må de omdøbe det til "vinderprojektet som det var præsenteret" eller fjerne det så menigmand, der ikke følger med i alle ændringe ikke føler sig snydt (ja, jeg tager det personligtNoodle, på det billede du viser er den yderste del af taget transparent, men det blev sparet væk. Det er i øvrigt ret svært at holde sådan et gennemsigtigt tag rent da det ofte blir fyldt med skidt og alger
Der kommer et kalzip aluminiumstag ovenpå, som vist bliver fra uge 15.“Undertaget af trapezplader”.. kommer der noget ovenpå?
Tænker også, at der kommer en meter mere at noget klart materiale uden på de der sidste stænger, der stikker ud.
Hedder de ikke netop det fordi de skal langt ned i jorden?Københavnerspuns! Skriver de på billede 6 - vi skal kraftedme da ikke ha det Københavnerlort på vores stadion - det kan de beholde nede i nedrykningsspillet hvor de befinder sig, VI VIL HA AARHUSSPUNS!!
Med hovedet først