Ny Ceres Park
Ah, jeg havde læst det som om det var tidligere de skulle hentes og dem som blev fjernet på B og D. Tak.Der sker vidst først noget rigtigt på onsdag. I morgen er der, hvor fans kan hente deres sæde ihvertfald.
Det er heldigvis oppe igen. Jeg tror, hele kommunens website har været nede. Nu kan man se, at de er i gang med at fjerne banen, at de er i gang med kraner på udebaneafsnittet, og at de isolerer stueetagen over kælderen.
En lang række danske kommuner er under ddos-angrebSkal det tage som et dårligt tegn at dagen efter sidste kamp på det gamle Ceres Park så er Kongelundens hjemmeside nede?
Ville gerne se hvor hurtigt de har gang i nedrivningen... Var der noget med at der var adgang til kameraet ad anden vej?
I menulinjen i toppen af skærmen på AGF-Forum er der en sektion, som hedder Webcam ellers kan du også finde det her:Hvad er link til det timelapse kamera hvor man kan følge byggeriet!
Håber de ser mod Evertons SoMe ift til opdateringer fra stadion!
Det har været fantastisk
Nej/jo....sydlige endetribune er med sæder i den ene side vel ca 40% af tribunen (?)....resten er ståpladser til vor stemningsfansStemningstribunen er udelukkende ståpladser, ikke?
Jeg går ud fra at siddepladserne er unummerede, da det vel bliver svært at tildele faste pladser til dem der normalt har det?
Hvad er så hele den modsatte endetribune uden siddepladser? Kommer der også sæder på en del af den, og er noget af den til udebane?Nej/jo....sydlige endetribune er med sæder i den ene side vel ca 40% af tribunen (?)....resten er ståpladser til vor stemningsfans
Ved at udebanefans skal være dér...men der er endnu ikke lavet opdeling for at holde udefans adskilt fra os....jeg følger dette.Hvad er så hele den modsatte endetribune uden siddepladser? Kommer der også sæder på en del af den, og er noget af den til udebane?
Fedt!....og her fra idag, hvor monteringen af sæder på øst-langsiden pågår. 13 rk modsat på syd-endetribunen, hvor der i den ene ende er sæder i 15 rk......den lange øst-tribune er trods kun 13 rk meget stejlere og højere end endetribunerne
Tænkte jeg måtte lægge disse billeder op straks for at komme før Dennis Bjerre fra Stiften, som jeg overhørte sige sit navn i mobilen...han gik med kamera, så der kommer nok noget fra dem også