Ny Ceres Park
Vi har haft diskussionen f?r, men JN mener snarere gennemsnittet skal v?re p? 15.000. Der er heller ikke helt urealistisk hvis stadion er lidt st?rre end det.Martinstranger said:Jeg er egentlig lidt ambivalent ved det med tilskuertallet. Jeg kan sagtens se en ide i det med 25.000 for at tiltr?kke landskampe og kunne holde st?rre koncerter. Men ud fra "ren" AGF ville jeg foretr?kke et stadion p? f.eks. 15.000 der ofte kunne v?re t?t p? udsolgt - p? den m?de kunne klubben m?ske f? lokket flere til at k?be s?sonkort og/eller k?be billetter i god tid. Det har dog ogs? sine begr?nsninger i andre henseender, medmindre man kan f? bygget med en fleksibel endetribune eller lignende.
Er man ikke lidt tr?t af de kontort?rne i Parken? Det er ikke optimalt visuelt, men m?ske heller ikke for stemningen ("samlege"). Men selvf?lgelig g?r det ogs?, hvis det er det der skal til. Der var i ?vrigt en interessant l?sning med en del etager ?verst hele vejen rundt, p? nationalstadion i Peru hvor der var Copa Am?rica-finale for nylig: Estadio Nacional del Peru - Lima - The Stadium Guide Ikke at det er nogen reference, selv det nuv?rende stadion har bedre overd?kning end i Peru...Martinstranger said:Skal ikke kunne sige om kontort?rne betyder afbrudt "samleje" i hj?rnerne men er det s? galt - pladserne er vel ikke de bedste og kan m?ske indbringe l?bende indt?gter hele m?neden i stedet. Rent visuelt er det m?ske ikke optimalt men hvis det kan skabe indt?gter, s? foretr?kker jeg det.
Der er andre ting man ?nske sig, som stejle tribuner og is?r at der ikke er en lav nedre tribune, men det har vi jo diskuteret f?r ogs?. Bare der kommer noget ordentligt og jvf klubhuset er JN m?ske ogs? mand for lige at presse noget lidt bedre igennem end den mest skrabede model.