"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 281K
"Hvor blev de af"-tråden
I g?r var det i ?vrigt 7 ?r siden, at et fantastisk AGF hold totalt udraderede Br?ndby med 5-1.

Osama, Sloth, Aron, Skhirtladze glimtede og kombinerede sig gennem BIFs forsvar, mens den gamle garde med Martino, Atle Roar Haaland og Staff ogs? var gode. Graulund og Jerry Lucena fik ogs? minutter.

7 ?r er mange ?r: For Arons vedkommende mange skader. For Osamas vedkommende mange d?rlige valg. For Sloths vedkommende mange kampe p? b?nken. Og - overraskende nok - en h?derlig karriere for Mikkel Kirkeskov

Superligakamp AGF-Br?ndby IF, 13.05.2012 - SuperStats

PS: Arons kontrakt udl?ber om 1? m?ned...

fsc said:
I g?r var det i ?vrigt 7 ?r siden, at et fantastisk AGF hold totalt udraderede Br?ndby med 5-1.

Osama, Sloth, Aron, Skhirtladze glimtede og kombinerede sig gennem BIFs forsvar, mens den gamle garde med Martino, Atle Roar Haaland og Staff ogs? var gode. Graulund og Jerry Lucena fik ogs? minutter.

7 ?r er mange ?r: For Arons vedkommende mange skader. For Osamas vedkommende mange d?rlige valg. For Sloths vedkommende mange kampe p? b?nken. Og - overraskende nok - en h?derlig karriere for Mikkel Kirkeskov

Superligakamp AGF-Br?ndby IF, 13.05.2012 - SuperStats

PS: Arons kontrakt udl?ber om 1? m?ned...

H?jdepunkterne: AGF - Br?ndby IF | Superliga

andrewdk said:
Mikkel Kirkeskov skal spille guldkamp i Polen: Det er en helt anden planet |...

Siden denne artikel blev sl?et op for 2 dage siden har Mikkel Kirkeskov og Piast Gliwice sl?et Legia Warszawa p? deres bane og har dermed en mulighed for at snuppe det polske mesterskab.
Kirkeskov har spillet fast p? venstrebacken hele s?sonen.

Da han spillede for os vil jeg ikke p?st? at han lignede en spiller der skulle ende med at spille med om guld i en liga p? det niveau.

To runder er g?et og nu ligger Gliwice to point foran Legia inden sidste runde.  Uafgjort er formentlig nok til at Kirkeskov bliver sensationel polsk mester.

andrewdk said:

Siden denne artikel blev sl?et op for 2 dage siden har Mikkel Kirkeskov og Piast Gliwice sl?et Legia Warszawa p? deres bane og har dermed en mulighed for at snuppe det polske mesterskab.

Da han spillede for os vil jeg ikke p?st? at han lignede en spiller der skulle ende med at spille med om guld i en liga p? det niveau.

?Spille med?? Som jeg forst?r det er han fast starter, en af de b?rende kr?fter og bliver j?vnligt k?ret til rundens hold, s? han g?r mere end bare spille med, det er ret vildt!!

T-Knogle said:
andrewdk said:

?Spille med?? Som jeg forst?r det er han fast starter, en af de b?rende kr?fter og bliver j?vnligt k?ret til rundens hold, s? han g?r mere end bare spille med, det er ret vildt!!

Ja han er stensikker mand i start 11 som n?vnt i det du citerer :)
Jeg mente "spille med" som I at v?re i en klub der spiller med om guld.

Martin Hansen said:
Motherwell har lige offentliggjort, de har hentet Casper Sloth. Det var uventet.
Det m? man sige - is?r n?r han nu havde v?ret til pr?vetr?ning i Randers og det ikke var specielt p?ne ord der kom fra S?ren Pedersen.

Men jeg h?ber tr?neren f?r ret i hans udtalelser - det vil v?re godt for Casper
Casper har utvivlsomt tekniske f?rdigheder og kommer til klubben med et imponerende cv, siger manager Stephen Robinson til klubbens hjemmeside.

- Han var p? et tidspunkt en af de virkelig lovende talenter i dansk fodbold, men han har m?ske v?ret frustreret over, hvordan hans karriere er g?et de seneste par ?r.

- Vi vil give ham en platform og hj?lpe ham med at genfinde sin topform. Motherwell er en klub, som bryster sig af at f? folk tilbage p? rette sport, og det er vores store m?l med Casper.

- Han er meget talentfuld og en teknisk fodboldspiller, og jeg ser frem til at arbejde sammen med ham og g?re ham bedre og se ham str?le igen.
Imponeret tr?ner vil f? Sloth tilbage i topform

Det der er sgu da alligevel alt alt for meget passion for sin klub!:

LIGE NU - TV 2

I dag, Kl. 11:50
Fodboldspillers lejlighed udsat for brandstiftelse efter klubskifte
FC K?benhavn-spilleren Jens Stages lejlighed i Aarhus blev i weekenden udsat for h?rv?rk og brandstiftelse. Det oplyser AGF. Det sker efter Stages skifte fra AGF til FCK. De to hold m?des fredag.

Edit: AGFs artikel om h?ndelsen

AGF ford?mmer angreb - AGF Fodbold

T-Knogle date=1563184792 said:
Det der er sgu da alligevel alt alt for meget passion for sin klub!:

LIGE NU - TV 2

I dag, Kl. 11:50
Fodboldspillers lejlighed udsat for brandstiftelse efter klubskifte
FC K?benhavn-spilleren Jens Stages lejlighed i Aarhus blev i weekenden udsat for h?rv?rk og brandstiftelse. Det oplyser AGF. Det sker efter Stages skifte fra AGF til FCK. De to hold m?des fredag.

Edit: AGFs artikel om h?ndelsen

AGF ford?mmer angreb - AGF Fodbold

Ja, s? fik man da lige dokumentation for, at det ikke kun er BIF der har hjerned?de fans der tager for mange stoffer. Hold k?ft nogle idioter!

Martinstranger said:
Kasper Junker fandt indtil videre heller ikke lykken i Horsens.

Det er sv?rt at komme p? hold og han vil gerne til udlandet. Tyder p? en lejeaftale i Stab?k https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/kasper-junker-taet-paa-norsk-lejeaftale

Sakset fra artiklen:

Kasper Junker har spillet 28 kampe for AC Horsens og lavet tre m?l og tre assist, siden han skiftede fra AGF sidste sommer.

Det siger alt. Jacob Ankersen har vel v?ret bedre for AGF end Kasper Junker har v?ret for Horsens. Og s? fik vi penge for ham!!!

Similar content Most view View more
Back