"Hvor blev de af"-tråden
swharders
Experienced member
Holmertz said:Jeg er dybt uenig. Han var aldrig sl?et igennem p? samme m?de i AGF og gjorde det jo heller ikke i Horsens, selvom han fik alle chancer. Men det siger en del om niveauforskellen mellem Superligaen og den norske liga. Og hvad selvtillid kan betyde for en spiller. Han er en fin spiller med nogle gode kompetencer, men en stabil m?lscorer p? superliganiveau bliver han aldrig.Dichio date=1593983681 said:Han er ogs? pissegod og jeg tvivlede aldrig p? at ville f? hul p? bylden. Synd han ikke havde mere t?lmodighed til at forl?se talentet her, men fint vi fik en sjat penge for ham, selvom vi kunne have solgt ham for 15 mio med lidt udvikling.
Der l?ber ogs? et par spillere rundt i den danske 1. division og bomber l?s, selvom de aldrig slog til da de fik chancen i superligaen. For nogle spillere g?r det halve eller hele skridt i niveau bare hele forskellen for deres m?lfarlighed. I min verden h?rer Junker til i den gruppe.
Jeppe Kj?r med 19 m?l for Helsing?r i 2. division fx. Lige s? stort kiks som Junker.
Men godt for dem begge at de kan score m?l p? et lavere niveau.