"Hvor blev de af"-tråden
Ja, det er super fedt. Der er ikke s? mange danske tr?nere der for alvor g?r sig i udlandet og det g?r ikke noget der ogs? er en med en fortid i AGF. Det her kan ogs? v?re et skridt mod en stor karriere som f?rsteholdstr?ner. Han gjorde det jo ogs? godt som ungdomstr?ner i Tyskland inden han var i Danmark en periode, men det her er p? et andet niveau. Michael Skibbe er ogs? lidt af en kapacitet at erstatte og siger noget om hvem der tr?ner Dortmunds U19-hold. Jeg ved ikke hvorfor Skibbe vil v?re reserveholdstr?ner, men m?ske er han p? vej et andet sted hen, det var vist fra andetholdet bl.a. Norwich p? et tidspunkt rekruterede en tr?ner.Martinstranger said:Hmmm.... de ser da vist et stort lys i Tullberg. Fedt han f?r k?mpe chancer og nu skal tr?ne U19 holdet Dansker f?r k?mpe chance ? Ekstra Bladet
Erik Meineche Schmidt har skrevet mindeord:Dichio date=1589881256 said:
Der er mange, der i tidens l?b er blevet omtalt som "AGF's redningsmand". Kurt er en af dem, der for alvor levede op til navnet, og det er f?rst og fremmest hans fortjeneste, at klubbens seneste historie ikke ogs? skal beskrives ved ordet "konkurs".
Skibbe var s? ganske rigtigt ogs? p? vej ud: Efter Tullberg-rokade: Skibbe forlader BVBWinther said:Ja, det er super fedt. Der er ikke s? mange danske tr?nere der for alvor g?r sig i udlandet og det g?r ikke noget der ogs? er en med en fortid i AGF. Det her kan ogs? v?re et skridt mod en stor karriere som f?rsteholdstr?ner. Han gjorde det jo ogs? godt som ungdomstr?ner i Tyskland inden han var i Danmark en periode, men det her er p? et andet niveau. Michael Skibbe er ogs? lidt af en kapacitet at erstatte og siger noget om hvem der tr?ner Dortmunds U19-hold. Jeg ved ikke hvorfor Skibbe vil v?re reserveholdstr?ner, men m?ske er han p? vej et andet sted hen, det var vist fra andetholdet bl.a. Norwich p? et tidspunkt rekruterede en tr?ner.Martinstranger said:Hmmm.... de ser da vist et stort lys i Tullberg. Fedt han f?r k?mpe chancer og nu skal tr?ne U19 holdet Dansker f?r k?mpe chance ? Ekstra Bladet
JB said:Mikkel Kirkeskov giver den gas i Polen. M?ske kunne han ogs? f? en chance p? (liga)landsholdet.
Kirkeskov snupper plads p? rundens hold
Dichio said:Han skulle nok have sl?et til da han havde muligheden - i dag henter PC prim?rt spillere under 25 og faktisk ingen over 30.
Gaz Metan-dansker: Min tid i AGF var speciel
T-Knogle said:Dichio said:Han skulle nok have sl?et til da han havde muligheden - i dag henter PC prim?rt spillere under 25 og faktisk ingen over 30.
PC tilb?d han en forl?ngelse men han valgte at tage til Israel i stedet for, det e nok en af de beslutninger som han fortryder nu.
Dichio date=1592117153 said:Han skulle nok have sl?et til da han havde muligheden - i dag henter PC prim?rt spillere under 25 og faktisk ingen over 30.
Petter Veland
@ViaplayVeland
?
1 m
Svarer
@ViaplayVeland
Glimt-FKH 5-0. Kasper Junker, Kasper Junker, Kasper Junker. Junker dunker hat-trick. Danskens andre hat-trick i Eliteserien (Stab?k-Mj?ndalen i runde 29 i 2019).
Helt fullstendig natta bakover hos FKH. Saltnes med dagens andre assist. Jens Petter Hauge med 6+2 siste seks kamper!
Martin Hansen said:Huddersfield har sendt Grabara retur til Liverpool.
En kan jo h?be p? et lille mirakel og en tidlig julegave.
Jonas L?ssl skriver kort forl?ngelse i Hudderfield - Grabara forlader...
Jeg har altid t?nkt at Junker var s?dan en der kunne lyse op Glimt!andrewdk said:Kan se her i pausen at Kasper Junker lavede hattrick i dag og sk?d sit hold p? 1. pladsen i Norge og sig selv nr 1 p? topscorerlisten.
Det ser ud til at det bliver Norsk fodbold der forl?ser hans evner.