New posts

Nyhed Glædelig jul anno 2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 52
  • Views Views: Views 3K
Glædelig jul alle sammen og tak for den store interesse og indsats her på forum i året der er gået. Ingen fans af andre klubber har vel adgang til noget helt på det her niveau.

Lad os nu tage det mesterskab. Skidt med at vi spiller i Vejlby, det betyder ikke at vi behøver at vente og 40 år er ligesom nok - det hele går jo også ud på at være med helt fremme hver sæson, så selvom det første i så lang tid bliver specielt, bliver det heller ikke det sidste i mange år fremover.

Glædelig jul til jer alle og tak for debatterne 🙏

Selvom vi (heldigvis) ofte er uenige, er der som regel en chance for at blive klogere - i det mindste kan man få en bedre forståelse for modpartens holdning. Det sætter jeg stor pris på og elsker når andre argumenterer for deres holdning😁 Det er det som holder niveauet højt herinde og er meget passende for et debatforum😇

Jeg bytter gerne mandlen for et mesterskab

Tror sgu jeg smider alle julegaverne i puljen, hvis det giver et mesterskab😁 Det vil nok alligevel være den største gave (nu har jeg jo ikke set dem endnu).

God jul alle mand. Bedste forum online og I gør det alle til et bedre sted hver dag. Tror I jeg har nok sovs i 7 liter til 6 voksne og nogle børn?

Og det helt store spørgsmål som dele vandene: franske kartofler eller Meny chips? Hvis i svarer forkert er min nemesis for 2026!
Menu chips er simpelthen som at æde aflagt hø fra en kostald.
Man kommer i Helvedes forgård hvis man ikke vælger Taffel

Menu chips er simpelthen som at æde aflagt hø fra en kostald.
Man kommer i Helvedes forgård hvis man ikke vælger Taffel

Med tanke på, at du tilsyneladende frivilligt har indtaget aflagt hø fra en kostald, bør du overveje helt diskret at kravle ned af gourmethesten.

Menuchips suger sovs som ingen andre.

Herhjemme har vi annulleret den religiøse kamp, og købt begge dele.

Men. Vi havde en ny kamp. Varmet kontra ikke varmet chips? Vi taler ikke 10 minutter i ovnen, men blot, lige håndlune..

Hvor er i? Jeg mener ikke det gør noget godt. Konen var af heeelt andre holdninger.
Har prøvet begge dele....same, same but different.....for mig af større betydning at det er den rigtige chips, selv om en lun chips absolut "kan noget" ( man kan sgu godt fornemme qua emnet, at vi er i venteposition! :-) :-)

Til juleaften er der KUN én chips der er rigtig: Kim´s Taffelchips....alt andet er FAKE og kun provokation mod det traditionelle :)
Er det også en provokation mod det traditionelle, at du efterlader os alle med åbne spørgsmål om du hylder det angiveligt normative gennem Kims franske kartofler eller Taffels originale.?

Til juleaften er der KUN én chips der er rigtig: Kim´s Taffelchips....alt andet er FAKE og kun provokation mod det traditionelle :)
Du eksponerer din komplette uvidenhed og antiekspertise i debatten, hvilket diskvalificerer din påstand totalt. Det er ikke Kims, der fremstiller Taffelchips, det er Taffel, der gør det.

(Godt nok er begge i dag ejet af Orkla, men det forhold tager vi ud af ligningen. De var oprindeligt konkurrenter, og det er nok til at udstille din uvidenhed. Desuden har de stadigvæk separate fabrikker).

Du eksponerer din komplette uvidenhed og antiekspertise i debatten, hvilket diskvalificerer din påstand totalt. Det er ikke Kims, der fremstiller Taffelchips, det er Taffel, der gør det.

(Godt nok er begge i dag ejet af Orkla, men det forhold tager vi ud af ligningen. De var oprindeligt konkurrenter, og det er nok til at udstille din uvidenhed. Desuden har de stadigvæk separate fabrikker).
Jeg lægger mig fladt ved....tænk IKKE at ha styr på dét! Men no matter what...Taffel-chips´en er sagen.

Back