New posts

Nyhed Glædelig jul anno 2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 52
  • Views Views: Views 3K
Nyhed Glædelig jul anno 2025
Kære alle,

Så rammer vi igen en jul, og vi kan så småt begynde at dufte flæskestegen, anden og hvad man nu ellers spiser sådan en aften, ude i horisonten.

2025 har vist et AGF, som har været i massiv fremgang, men det har vi så sandelig også. Vi er blevet flere brugere, og vi har fortsat et utroligt højt niveau i debatten. Jeg synes ikke man ser ret mange andre debatfora på dansk, hvor det i langt de fleste tilfælde er et utroligt højt sagligt niveau, kombineret med at der også er plads til de lidt mere kuriøse kommentarer i den sjove ende af skalaen, og ja.. der skal være plads til både de seriøse og de sjove indlæg, de lange og de korte, og der skal være plads til os alle herinde.

Når man fra tid til anden støder på et mindre internt "skænderi", så plejer I som regel at være gode til at rage kanstanjerne ud af ilden selv, og så er man videre derfra. I enkelte tilfælde har det desværre været nødvendigt at skride ind, og det har kostet en enkelt bruger eller to - men hvis det er prisen for at vedligeholde det høje niveau, så må det være sådan.

Her fra administratorteamet vil vi gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Vi håber I får nogle dejlige og hyggelige dage med familie og/eller venner, og så sørg for at få ladet batterierne op, så vi er klar - både til det kommende transfervindue, som forhåbentlig/formodentlig byder på forstærkninger, men også til en forårssæson, hvor vi - og det vil klubben nok ikke indrømme endnu - jagter guldet!

KSDH! Ho, ho, ho....

Merry Christmas Dance GIF

Rigtig, rigtig god jul til jer alle! Det er verdens bedste debatforum, det her, det ved I godt, ikk'?

En særskilt tak til hele admin-teamet, for at bruge tid og energi på at vedligeholde forum og moderere i de sjældne tilfælde, det er nødvendigt. Jeg kommer aldrig til helt at kunne sætte ord på, hvor stor pris, jeg sætter på jeres indsats! Uden jer, intet forum - og så ville mit liv faktisk være lidt kedeligere.
Selv min hustru ved, at før og efter kampe, skal jeg lige et smut på forum, for at fordøje og analysere. Jeg skulle hilse og sige tak til jer alle, for at I gider trækkes med mine "indsigter", så hun slipper! 😂

Til jul ønsker jeg mig bare, at AGF ikke sælger profilerne. Hvis julemanden har plads til mere i kanen, så vil jeg også gerne have byttet et par spillere til nogen, der kan trække et større læs i foråret.
Indtil sæsonen starter igen, vil jeg være kæphøj og drømme om guld og pokaler. 🥇🏆

Jeg vil skide på, hvad DMI siger: vi får hvii jul i år! 🤍💙

Glædelig jul, kære agf-forum familie!
Sikke en sæson!
Det har været som juleaften i Aarhus bare med flere tacklinger og færre brændte brune kartofler. Spillerne har kæmpet, som om der var den sidste andelår på spil og Arnstad har boltet sig i modstandernes forsvar, som var det sovs i rigelige mængder.
Der har været mål, drama og fight til det sidste minut præcis som vi kan lide det. Fansene har leveret stemning, der kunne få selv juletræet på Ceres Park Vejlby til at gynge.
Tak for en sæson, der var lige så tung i kvalitet som julemiddagen er i maven. Nu er det tid til at hvile benene, spænde bæltet et ekstra hul ud og glæde sig til mere blåt, hvidt og kampgejst i det nye år.

Når man sidder i dag og kigger ud ad vinduet, så kan det godt se lidt tvivlsomt ud, i forhold til at få en hvid jul. Der er dog allerede garanti for en hvie jul - og det er langt mere interessant når men når min alder :)

Tak til jer allesammen for hjælp med at processere et helt vanvittigt fodboldefterår. - Sidst det lugtede så meget af noget stort var under Peter Rudbæk, med spiller som Thomas Thorninger, Håvard Flo, Stig Tøfting og Torben Piechnic.

Det bliver et nervepirrende og spændende forår, god jul til jer alle.

Når man sidder i dag og kigger ud ad vinduet, så kan det godt se lidt tvivlsomt ud, i forhold til at få en hvid jul. Der er dog allerede garanti for en hvie jul - og det er langt mere interessant når men når min alder :)

Tak til jer allesammen for hjælp med at processere et helt vanvittigt fodboldefterår. - Sidst det lugtede så meget af noget stort var under Peter Rudbæk, med spiller som Thomas Thorninger, Håvard Flo, Stig Tøfting og Torben Piechnic.

Det bliver et nervepirrende og spændende forår, god jul til jer alle.
Ja, enig...et stort skår i glæden er dog vi ikke spiller for enden af stadion allé...enten på det stadion vi har kendt de sidste 25 år, men selvfølgelig allerhelst det nye....åh, det bliver SÅ godt!

God jul alle mand. Bedste forum online og I gør det alle til et bedre sted hver dag. Tror I jeg har nok sovs i 7 liter til 6 voksne og nogle børn?

Og det helt store spørgsmål som dele vandene: franske kartofler eller Meny chips? Hvis i svarer forkert er min nemesis for 2026!

Meny chips og du brænder langsomt i helvede til evig tid.

Nej, 7 liter er langt fra nok.

Back