Fanshoppen
Do it. Fuck dem lad dem brænde inde med deres karrygule temu trøjerJeg overvejer lidt at afmelde min.
Ikke på grund af den lange leveringstid, for det er jeg ret ligeglad med, men fordi der bliver skrevet om tvivlsom kvalitet.
Mine bedste minder fra DM-dagene kommer til at være i hukommelsen og hjertet, og ikke i et stykke tvivlsom tekstil.
Lige på min fødselsdagForventet modtagelse 5 augustså har jeg noget at glæde mig til
![]()
Hvad er status på ordren?Jeg har ordrenr. 90### og har ikke modtaget nogen mail om noget![]()
samme her, stod meget fuld nede i busgaden og forsøgte at bestille på min tlf, det ser ud til at have lykkedesJeg bestilte d. 10 maj, og i mailen står der at jeg modtager den næste uge.
Bekræftet - vi klargør til forsendelse ... Den er til hjemmelevering. Forstår det ikke. Men er ved at blive lidt sur. De har snydt mig før.
Det er en standardtekst, der har været der lige fra start.Bekræftet - vi klargør til forsendelse ... Den er til hjemmelevering. Forstår det ikke. Men er ved at blive lidt sur. De har snydt mig før.
Ok, det giver mening ... Husker ikke hvad jeg gjorde dér, men ... Jeg venter tålmodigt.Det er en standardtekst, der har været der lige fra start.
Fravær af mail må handle om, at du ikke har givet dem lov til at sende dig mails. Mailen går til alle med bestilling, hvis de har sat flueben.