Fanshoppen
D
Deleted member 2461
Guest
HalløjHvorfor? Hvis den er overdraget til Post Nord, så ligger fejlen vel der.
Fordi, Post Nord siger, at AGF kun har udskrevet en label til pakken.
HalløjHvorfor? Hvis den er overdraget til Post Nord, så ligger fejlen vel der.
Men der plejer Post Nord at få besked automatisk, og så må det være fordi den ikke er hentet endnu.Halløj
Fordi, Post Nord siger, at AGF kun har udskrevet en label til pakken.
Og igen. Mener fejlen ligger hos AGF. Kun de kan fucked det up. Får pakker hver uge med Post Nord. Aldrig problemerJeg har samme problem med den nye trøje, bestilt den 11.6., besked om at den skulle være registreret hos postnord den 18.6. og siden radiotavshed. Jeg skrev til AGF-fanshop i starten af ugen, men har ikke hørt fra dem.
Gider bare ikke mere. Gider ikke deres undskyldninger. Så er det Post Nord, så er det produktionen, så er det Brian Steen Nielsen.
Det er faktisk plausibelt at Brian Kniv er skyld i en del af det…så er det Brian Steen Nielsen.
Det er alle andres skyld. Bare ikke deres.
Det må du undskylde, men har flere ordre hos AGF end bare guldtrøjen. Skal nok stoppe med at kritisere AGF. De er jo fejlfrie.Åh gud - er der nu 2 af jer??
Ja, det er træls at det ikke når frem, og ja det er nederen at de trækker pengene inden varerne sendes, men jeg synes pladen kører lidt i hak . . .
Jeg er helt med… Men hvor mange opslag har du skrevet om det?Det må du undskylde, men har flere ordre hos AGF end bare guldtrøjen. Skal nok stoppe med at kritisere AGF. De er jo fejlfrie.
Hvis AGF inden slutspillet havde spurgt om I kunne låne klubben 1-5000 kr, i nogle måneder, mod at klubben lovede at vinde DM. Hvad havde svaret så været?