Fanshoppen
Hvordan er det nu størrelserne er på trøjerne. Hvis jeg er large i Hummel, hvad er jeg så i Craft?
Perfekt, tak. Så kører dankortetSvært at sammenligne med Hummel, da jeg synes de var en my for små i størrelsen.
Hvis du bruger large normalt, så er det også large i Craft.
Ligger du på grænsen mellem medium og large, så vil jeg tro medium er fint med Craft, hvor du med Hummel klart skulle vælge large.
Så vil jeg gerne bestille en trøje
Tøhø
Ahh come on Craft, det må I kunne gøre bedre... Fair at den ikke er klar til på søndag, men næsten fire ugers leveringstid er for sløjt
Spørgsmålet er om det er gældende forAhh come on Craft, det må I kunne gøre bedre... Fair at den ikke er klar til på søndag, men næsten fire ugers leveringstid er for sløjt
Jeg er pisse ligeglad med prisen. Det tager mig ikke 40 år at tjene de 699 kr hjem igen.
For en time siden var jeg forbi fanshoppen. Der er dørmand på og kø langt ud på Strøget
Jeg skal hente pakke lige efter arbejde. Håber der er lige så lidt kø som nuTro det eller lad være, men en time før, var køen endnu længere.
Men jeg kunne også høre, at de stoppede med at lave tryk på spillertrøjerne for at spare tid.
Mange henter deres pakker der, og så tror jeg bare, at der er kommet en voldsom appetit på GF-ting
Lige netop den del er af stor betydning...tænk engang....de unge mennesker, der aldrig har oplevet noget positivt med AGF....endelig får de noget igen. Vigtigt.Endnu en fantastisk ting ved at AGF er danske mestre anno 2026 er at mange nye GF fans bliver skabt, store som små. Jeg tænker især at mange børn i disse tider bliver AGF fans![]()
Mine drenge er helt vilde. Har trøjerne på hele tiden, og er jublende glade.Endnu en fantastisk ting ved at AGF er danske mestre anno 2026 er at mange nye GF fans bliver skabt, store som små. Jeg tænker især at mange børn i disse tider bliver AGF fans![]()