Fanshoppen
Udbamse
Experienced member
Yes!!! Så skal jeg have den!
Yes!!! Så skal jeg have den!
Ja hvorfor skulle man dog prøve noget nyt, de hænger sgu altid fast i det gamle!
Har der været nogle leaks af den nye trøje (26/27)? Denne sæsons trøje var der jo allerede leaks af tilbage i februar sidste år![]()
Så koster den sgu nok 8-900 næste år.I guder hvor håber jeg dog at de går tilbage til at brodere logo på i stedet for at lime sådan et stykke gummi på
Den i midten vil være klasse! Og ja, gerne et broderet logo påJeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine.
Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud.
View attachment 6851
Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more.
5 gange mere fra nuMangler der ikke en stjerne, eller skal vi først vinde igen næste år før nr. 2 kommer på?![]()
Okay, så må vi se om det stadig er Craft om 5 år.
Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed!Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine.
Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud.
View attachment 6851
That makes one of us...Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed!
Den midterste. Med rødt Cereslogo og marineblå ærmer. Den giver mig straks tanker om Håvard FloJeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine.
View attachment 6851
Ja, de burde være innovative og prøve med en pisgul hjemmetrøje og en sort/rød udebanetrøje. 3. trøjen kunne de jo så lave rød/hvid bolsjestribet. Vi fans vil elske det.Ja hvorfor skulle man dog prøve noget nyt, de hænger sgu altid fast i det gamle!![]()
Men den der bolsjetribede trøje blev jo tilbudt til AaB først, og de bed sgu på - og se hvordan det går dem nu!Ja, de burde være innovative og prøve med en pisgul hjemmetrøje og en sort/rød udebanetrøje. 3. trøjen kunne de jo så lave rød/hvid bolsjestribet. Vi fans vil elske det.