Fanshoppen
Det er jeg faktisk ikke så pjattet med - nok mest fordi lige præcis det logo har været rødt i så mange år. Det er jo nærmest lige så meget en del af trøjen som de blå og hvide farver efterhånden (og vores udebanetrøje er jo ofte rød alligevel).Kan fandme godt lide at Ceres logoet ikke længere er i rødt men det i trøjens farver.
Udover den måske manglende røde farve på maven, kan jeg egentlig godt lide den trøje, hvis det er vores nye trøje??.. Kan gode lide enkeltheden- uden sammenligning minder den mig lidt om 1992 trøjen ish.Det er jeg faktisk ikke så pjattet med - nok mest fordi lige præcis det logo har været rødt i så mange år. Det er jo nærmest lige så meget en del af trøjen som de blå og hvide farver efterhånden (og vores udebanetrøje er jo ofte rød alligevel).

Jeg har tidligere købt en i sportsmaster i Fisketorvet. Det virker nogengange som om AGF er nummer tre klub her i byen, så der må næsten være salg nok til at have den.
Hah, min kone arbejder lige ved siden af fisketorvet, så jeg kommer der endda ugentligt. Flot!Den Sportmaster er lukket. Jeg er ikke stødt på en trøje et eneste sted i Kbh de sidste par år.
Der var tidligere end fodbold trøje butik tæt ved Tivoli der havde, men tror den er lukket.
Unisport (som du henviser til) er nu flyttet ind ved siden af Jorcks Passage, men om de har AGF-trøjer pt, ved jeg ikke. Det kan dog være et godt bud.Der var tidligere end fodbold trøje butik tæt ved Tivoli der havde, men tror den er lukket.
Hvorfor er vores fanshop så uprofessionel strikket sammen? Der er så mange små fejl hist og her at det skriger til himlen. Se nu denne fine trøje jeg har designet, tror i også nummeret går udover trøjen irl?
Er det ikke bare dig, der ikke er fed nok til at bære et to-cifret talView attachment 3468
Hvorfor er vores fanshop så uprofessionel strikket sammen? Der er så mange små fejl hist og her at det skriger til himlen. Se nu denne fine trøje jeg har designet, tror i også nummeret går udover trøjen irl?
Haha, det kan sagtens være det er dér skoen trykker. Så må de til at lave nogle super deals på kebabEr det ikke bare dig, der ikke er fed nok til at bære et to-cifret tal![]()
AGF+… Just sayin’!Haha, det kan sagtens være det er dér skoen trykker. Så må de til at lave nogle super deals på kebab![]()
Hvis der er andre i kbh området det vedrører, så fik jeg svar fra fanshoppen, der sagde at der ikke er fysisk salg af spilletrøjer i Kbh området.
Er der nogen der ved om størrelserne på de nye Craft trøjer er sammenlignelige med de gamle hummel størrelser??? Jeg gider ikke ret godt at skulle bestille og sende retur nemlig![]()