Fanshoppen
Rastapopoulos
Experienced member
Hold, hold, hold. Jeg kommer ikke til at sove i nat, hvis det fortsætter
Hold, hold, hold. Jeg kommer ikke til at sove i nat, hvis det fortsætter
Fandeme dumt
Men det må være en fejl
Kan være det er et levn fra da man fik et plastikkort som gavekort som så er udsolgt. Prisen kan være et eller andet er sat pr default og så har man så ikke fået rettet til i webshoppen endnu
Og sindssyge ting forekommer joJeg er ikke i tvivl om, at det er en fejl, som kommer af en webshop, som ligger moms oven i alle artikler der kan købes.
Enhver Webshop har en funktion hvor moms kan fjernes pĂĄ enkelte produkter. Det har man overset/ikke fĂĄet gjort.
Næste gang en snakker med shoppen kan det måske gøres dem klart, såfremt de ikke ved det.
------
HVIS det sindssyge skulle ske at det ikke er en fejl, så giv Jacob Nielsen et kald inden klubben hænges ud/pressen orienteres![]()
De har meldt ud, at der vil være salg af merchandiseEr der nogen der ved om fanshoppen har noget salg i kbh ifbm finalen på torsdag???
“Børnene” mangler udstyr, og vi kommer først til Dk onsdag, så Aarhus er ikke en mulighed!!
Da jeg købte billetter til finalen, fik jeg tilbud om at købe en finale t-shirt. Er der nogle af jer, som også har bestilt sådan en, som har hørt noget om den?
Tror du kan være sikker på at der er en bod i AGF´s Fanzone op til kampen! Med så mange potentielle kunder vil det ikke give mening der ikke vil være en bod!
Købte to da de kom til salg. Havde håbet på unik kamptrøje, men med Craft-aftalen pr. sommer 2024, giver det self. mening, at der IKKE kommer en Pokalfinale-trøje.Da jeg købte billetter til finalen, fik jeg tilbud om at købe en finale t-shirt. Er der nogle af jer, som også har bestilt sådan en, som har hørt noget om den?
Der har jeg ihvertfald set AGF trøjer, når jeg har været inde og handle