Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Det fuldstændig dødt I de tre browsere, jeg har forsøgt med. Nu kan jeg komme på bold, men den går i stå når jeg forsøger at logge ind.
Jeg kunne ikke tilgå bold.dk gik bare direkte ind på play plusDet fuldstændig dødt I de tre browsere, jeg har forsøgt med. Nu kan jeg komme på bold, men den går i stå når jeg forsøger at logge ind.
Nå. Jeg finder noget andet aftenunderholdning og tjekker resultatet om 2 timer. Hvis bold.dk nægter at tage imod mine penge, så vil jeg ikke tvinge dem![]()
Det ligner samme signal som den polske kanal har.Det er vildt at der ikke skal mere til at lægge hoveddomænet ned..
btw. der er ingen kommentatorer på bold.dk så lidt tamt.
Jeg vil også gerne have, at AGF vinder tredive mesterskaber i træk.Jeg kan ikke acceptere at han er skadet hele tiden. Der MÅ da være mindst en halvleg i ham og hvis han ikke kan starte før Bogere, kan han jo ikke bruges til ret meget.
Hvis han er skadet er det helt fair. Jeg kan bare ikke se det bliver ved.
Nej. Det må du ikke. Alsgaard vil være juridisk ansvarlig for det, og ham vil vi ikke have straffetHvis man har en piratstream, må man så sende det herinde i forum? Har muligvis et link
Jeg er sgu ved at være der hvor det lyder som om der noget hypokonder over Serra, det er usædvanligt, selv for AGF at de ofte siger at han er ude men ikke skadet, og der har ikke været nogen skader (som jeg husker det) hvor man har kunnet scanne ham og se at der er noget i vejen, skaderne lyder meget som Serra der siger han har ondt.Jeg kan ikke acceptere at han er skadet hele tiden. Der MÅ da være mindst en halvleg i ham og hvis han ikke kan starte før Bogere, kan han jo ikke bruges til ret meget.
Hvis han er skadet er det helt fair. Jeg kan bare ikke se det bliver ved.