Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Mandagstræner
Member
Ja for et kvarter siden, inden Bold gik ned.
Ja for et kvarter siden, inden Bold gik ned.
Jeg var inde, men med forkert browser, så nu prøver jeg forgæves med crome, og med firefox igen.
FlyttetWow, you really went all in on the GOLD! Great pic, you should post it in the correct thread!![]()
For helvede... Jeg kan heller ikke komme på.
Har forsøgt at søge derinde også, hvor fandt du det?
Jeg sidder også i udlandet. Har du bare købt en måned NordVPN og sat den til Polen og kan se den i TVP Sport?Det er sgu god og stabil kvalitet på den der polske app. Imponerende.
Bare åben en af AGF artiklerne så er der et link
Har NordVPN for et år, men ja - sat den til Polen i appen på iPhone og så kan jeg se den - eller optakten i hvert fald, formoder ikke den er blokeret under kampen.Jeg sidder også i udlandet. Har du bare købt en måned NordVPN og sat den til Polen og kan se den i TVP Sport?
Umiddelbart kan jeg starte stream uden VPN også, sååå måske?Jeg sidder også i udlandet. Har du bare købt en måned NordVPN og sat den til Polen og kan se den i TVP Sport?
Jeg kører nu via VPN og polsk TV - appen lå tilgængelig den Google tv boks jeg har anskaffet for nyligt, og en Proton VPN fik fet til at virke.For helvede... Jeg kan heller ikke komme på.
Nogen som har en løsning?
Jeg sidder og ser det med den http adresse? Men har du købt abbonmentet?
Det er vildt at der ikke skal mere til at lægge hoveddomænet ned..Jeg kører nu via VPN og polsk TV - appen lå tilgængelig den Google tv boks jeg har anskaffet for nyligt, og en Proton VPN fik fet til at virke.
Jeg vil hellere se den via bold, men de fortjener en økonomisk kindhest efter den her
Ren træningskamp stemningDet er vildt at der ikke skal mere til at lægge hoveddomænet ned..
btw. der er ingen kommentatorer på bold.dk så lidt tamt.
Prøv at reloade begge sider - den gjorde det samme herJeg har sat min VPN til Polen, men får bare at vide at der er sket en fejl, når jeg forsøger at streame på TVP... Og kan slet ikke komme ind på bold.dk...
Glæder mig til vi skal spille i Europa League. Disney > bold.dk
Jeg kan ikke acceptere at han er skadet hele tiden. Der MÅ da være mindst en halvleg i ham og hvis han ikke kan starte før Bogere, kan han jo ikke bruges til ret meget.Hvorfor?
Serra har været skadet det meste af opstarten og er næppe i form til mere end få minutter.