Champions League 2026/27
Engdal93
Well-known member
Sidst i denne artikel.
Hvis denne journalist fra Viaplay har ret, så spiller vi onsdag 18:30:
Fordi det er onsdag kl. 18.30
Jeg tror man skal være fast as fuck for de billetterNu må de gerne snart melde noget ud vedr biletter.. Den skal have fuld gas I Randers og Baku
Jeg fandt det her link: https://www.football-coefficient.eu/money/#money-revenueFaktisk overraskende der ikke er større forskel på EL og CoL i præmiepenge. Er det så fordi performance pengene er bedre i EL? VUndne kampe osv?
Jeg troede det ville være borderline umuligt. Det der ser bare almindeligt svært ud.Hvis AGF slår Sabah, så er der følgende fem muligheder i den sidste playoff om CL:
- Vinderen af Dinamo Zagreb - Zalgiris
- Vinderen af Røde Stjerne Beograd - Hapoel Beer Sheeva
- Vinderen af Slovan Bratislava - Mjällby
- Celtic
- AEK Athen
AGFs chancer spænder vel på papiret fra 30 til måske 45 procent, afhængigt af lodtrækningen. Ikke umuligt, men modstanderne vil være favoritter. Og fede aways, i øvrigt.
Jeg kan satanedme også være hurtig!
Jeg skal have billetter til den kamp om jeg så skal dø i forsøget
Jeg hører den ofte. Det blev ringetonen meget kort tid efter at vi sikrede mesterskabet. Jeg havde troet, at den skulle skiftes efter kampen i går, men den lever videre en runde endnuVi er et vundet dobbeltopgør fra at skulle høre Champions League hymnen om tre uger.
Jeg troede også at vi skulle have lukket eller omdøbt denne tråd i dag.Jeg hører den ofte. Det blev ringetonen meget kort tid efter at vi sikrede mesterskabet. Jeg havde troet, at den skulle skiftes efter kampen i går, men den lever videre en runde endnu![]()