Champions League 2026/27

arj ja, nu ser jeg det, 99,- er prisenEnten får du et special tilbud eller også er der to tilbud at vælge imellem og du får ikke markeret nr. 2 som indeholder bold+.
Herunder har jeg markeret tilbud 2 hvor bold+ er med og der er prisen kr. 99. Hvis jeg kun markerede den øverste med EB+, så er prisen kr. 79.
View attachment 7437
Tak for link!!!
Du virker til at have ret godt styr på det polske, taler du sproget ?
Regnefejl?
Fuldstændig gakket med 57-43 til os.
Den var god57% chance til et dansk mesterhold mod et polsk lyder vel rimeligt nok. Vi skal bare indse at vi er lige så gode som FCK og FCM.
Jeg tænker også, at det er den europæiske erfaring, der kan blive udslagsgivende. Erfaringen viser, at man skal prøve det her nogle gange, før det bliver godt. Vejet op mod det står så vores gå-på-mod, som bragte os langt i sidste sæson. Vi skal i hvert fald ikke prøve at spille defensivt-kynisk, for så er vi ikke gode nok.De er vel på papiret bedst med flere spillere med europæisk erfaring.
Det er sandt, at europæisk erfaring vejer tungt.Jeg tænker også, at det er den europæiske erfaring, der kan blive udslagsgivende. Erfaringen viser, at man skal prøve det her nogle gange, før det bliver godt. Vejet op mod det står så vores gå-på-mod, som bragte os langt i sidste sæson. Vi skal i hvert fald ikke prøve at spille defensivt-kynisk, for så er vi ikke gode nok.
Jeg har ikke spekuleret så meget over, hvem der spiller hjemme hvornår. Måske fordi der også kan være en fordel ved at få et stærkt udgangspunkt hjemme (som Brügge fik fordel af).Jeg har kampen som en 50/50. Jeg ville virkelig gerne være startet på udebane, men vi må jo bare sørge for at vinde så stort i næste uge, at kampen i Poznan er lidt ligegyldig.![]()
Min forældre forelskede sig i landet, specielt Gdansk, så vi endte med at holde flere sommerferier dernede i 90erne
Jeg synes nu godt at man kan tale om at vi smed en del på grund af manglende erfaring. Vi havde 7 point forspring med 6 kampe igen, men alligevel nåede FCM op forbi os med 3 kampe igen. Der - og især i de indbyrdes opgør manglede vi lidt coolness og kvalitet. Men da favoritværdigheden var taget fra os igen, smed vi alle nerver og spillede atter op til vores niveau.Det er sandt, at europæisk erfaring vejer tungt.
Men det samme siger man jo om at vinde et mesterskab, hvilket også var grunden til, at stort set alle (mig selv inklusive), forventede at FCM ville slå os på målstregen, fordi de har erfaringen med de tætte ræs til sidst. Det var bare dem, der havde gummiben
Set i bakspejlet var problemet vel stort set kun de sidste 10 minutter i Herning (og det var ikke mangel på erfaring, der satte dét igang).Jeg synes nu godt at man kan tale om at vi smed en del på grund af manglende erfaring. Vi havde 7 point forspring med 6 kampe igen, men alligevel nåede FCM op forbi os med 3 kampe igen. Der - og især i de indbyrdes opgør manglede vi lidt coolness og kvalitet. Men da favoritværdigheden var taget fra os igen, smed vi alle nerver og spillede atter op til vores niveau.
Det er vigtigt at vi spiller de her Poznan-kampe med noget fanden-i-voldskhed. Vi har alt at vinde.