Champions League 2026/27
Først i Playoff-runden, er jeg 95% sikker påBliver Champions League hymnen spillet i kvalifikationen? eller er det bare som drømmer?![]()
Yes det er også først der, der er regler for bandereklamer og TV rettigheder.
Han er sgu da ikke skadetGodt nok skidt tidspunkt at Callø bliver skadet på..
Så må det blive AJ eller Jønsson der spiller der
Desværre er han småskadet og bliver hjemme fra den korte træningslejr.
Han er sgu da skadet…… altså med mindre du ved mere end Jacob Poulsen????????
campo.dk
Tak for link, det gør alting meget nemmereHan er sgu da skadet…… altså med mindre du ved mere end Jacob Poulsen????????
![]()
AGF må undvære skadet stopper og veteran på træningslejr
Når AGF drager til Belgien på træningslejr, er det uden et par spillere.campo.dk
campo.dk
Ja, dejlig læsning.
Det er ofte lidt trættende med den der falske beskedenhed, fordi man er bange for hvad pressen skriver, når der drømmes for stort.
De eneste der behøver at være påpasselige og afdæmpede i deres forventninger, er dem der lægger vores budgetter.
Alle andre må godt skyde højt.
Det er godt at høre at der er flere der mener at man skal gå benhårdt efter Champions League:
![]()
AGF-stjerne om CL: Forhåbentligt tager vi den hele vejen
Den hjemvendte AGF-stjerne drømmer stort. Han håber på at spille Champions League til Aarhus for første gang nogensinde.campo.dk
Europæisk ligaspil + top 6 + pokaltriumf = mere end godkendt i min bog.Officielt er det fint tilstrækkeligt at vi eksternt melder ud vi går efter at "sikre et europæisk gruppespil, og gerne på så højt et niveau som muligt" - ingen grund til at sige CL.
Top 4 eller sågar top 6 og pokaltriumf - burde også være fair at melde ud.

Det har du da muligvis ret i, i og med at lodtrækningen laves den 20. juli - og de vel også laver "taber-lodtrækningen" samtidig. Men det vil i så fald ikke gøre så meget for os, tænker jeg, når man ser på de seedede hold der.Hvis jeg har forstået det korrekt, så kan vi da ikke ende i den seedede side i 3. kvalrunde til Europa League, men tidligst i Play off.
Lech kan dog overtage vores 'useedning' hvis de taber til os.

Det har du da muligvis ret i, i og med at lodtrækningen laves den 20. juli - og de vel også laver "taber-lodtrækningen" samtidig. Men det vil i så fald ikke gøre så meget for os, tænker jeg, når man ser på de seedede hold der.
View attachment 7415