New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 155K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Det var også et problem for Gift Links da vi skulle til Larne som jeg husker det, men jeg kender ikke reglerne, og hvorfor nogen kan rejse, imens andre ikke kan. I øvrigt er det jo heller ikke sikkert at Hamza skal blive hjemme pga. det, han kan jo også bare være sorteret fra.

Meeen måske det også havde at gøre med Corona-rejse-restriktioner. Dunno

"Jeg har kun været en fan i tre uger. Men jeg tror, at jeg vil være det for resten af mit liv."

Jeg har simpelthen delt storskærmsoplevelse med en verdensberømt tysk sociolog og filosof... bliver sgu lidt starstruck nu :love:

Ikke bare det
JEG var der også 😉
Stop stop stop!!!!
Jeg kan slet ikke være i det længere! Her gik jeg og troede, at mesterskabet var det store den dag. Nu erfarer jeg, at mesterskabet i virkeligheden bare var en fodnote, det store var, at jeg var i helt uforståeligt fint selskab...og min faste stadionmakker.

Svigermor havde åbenbart ikke nået at pakke en gang boller i karry til Links, da klubben var på minitræningslejr i Belgien. Det betød desværre at Gift åbenbart havde været ude og eksperimentere med den Belgiske pendent, hvilket resulterede i en gang ondt i maven i forbindelse med Union kampen:
Så Svigermor skal huske madpakken til Polen i næste uge - vi kan ikke risikere at det gentager sig.

Det passer jo bare i tråd med analyserne på dette forum.

Men som altid er der så ufatteligt mange forbehold når der er tale om opstart og træningskampe.

Det er dog klart, at AJ i stedet for Beijmo alt andet end lige er nedgradering. Selv hvis man tror på AJ, så er det kortsigtet en udfordring. Så er der plus længere fremme på banen ifht Anderson, men på kort sigt (Europa) ville vi nok være mere rolige, hvis vi havde en "sikker" afløser for Beijmo end en ekstra offensiv profil.

Ikke den mest opløftende småsnak fra Stiften i går. HCB er en seriøs udfordring i Maznikers bog og det virker til at AJ ses som den mindst ringe løsning, hvilket ikke er det man ønsker i en CL kvalkamp
Jeg har ikke hørt den, men i en klub som AGF spiller vi desværre - lidt sat på spidsen - altid med den mindst dårlige. Dem der er gode sælges.

Jeg forstår ikke rigtigt at vi har Haugstrup, Poulsen, Jønsson, Solbakken, Yakob og Knudsen til to pladser på den centrale midtbane. Måske endda Arnstad skal med.

Til tre pladser i forsvaret har vi Callø, Jensen-Abbew, Tingager, Mølgaard og Kahl. Derefter er det omskoling af Andersen og Jønsson, eller ned og kigge på U19

Det passer jo bare i tråd med analyserne på dette forum.

Men som altid er der så ufatteligt mange forbehold når der er tale om opstart og træningskampe.

Det er dog klart, at AJ i stedet for Beijmo alt andet end lige er nedgradering. Selv hvis man tror på AJ, så er det kortsigtet en udfordring. Så er der plus længere fremme på banen ifht Anderson, men på kort sigt (Europa) ville vi nok være mere rolige, hvis vi havde en "sikker" afløser for Beijmo end en ekstra offensiv profil.
Man forstår i hvert fald godt hvorfor de gerne ville have Dalsgaard som forsikring. Jeg håber stadig JJ kan gøre noget lignende for dem

Jeg har ikke hørt den, men i en klub som AGF spiller vi desværre - lidt sat på spidsen - altid med den mindst dårlige. Dem der er gode sælges.
Pointen er nu mere at man ikke har en decideret starter på plads. Callø er spændende, men på alle øvrige positioner er man tilfredse med dem der har pladsen i udgangspunket. Man kan ikke rigtig lide nogle af de muligheder man har på HCB.

Jeg forstår ikke rigtigt at vi har Haugstrup, Poulsen, Jønsson, Solbakken, Yakob og Knudsen til to pladser på den centrale midtbane. Måske endda Arnstad skal med.

Til tre pladser i forsvaret har vi Callø, Jensen-Abbew, Tingager, Mølgaard og Kahl. Derefter er det omskoling af Andersen og Jønsson, eller ned og kigge på U19
Polle og Solbakken har potentielt alvorlige skadesproblemer (begge ude i de facto hele foråret), Yakob skal måske snart sælges. Haugstrup er et mere et usikkert kort end Callø.

Der blev kørt rovdrift på vores centrale midtbane i foråret. Jeg forstår godt, at man vil have mere gardering her.

Det ændrer dog ikke de potentielle udfordringer i forsvaret.

Pointen er nu mere at man ikke har en decideret starter på plads. Callø er spændende, men på alle øvrige positioner er man tilfredse med dem der har pladsen i udgangspunket. Man kan ikke rigtig lide nogle af de muligheder man har på HCB.
Ok. Tak.

Finder det personligt en anelse besynderligt, at man er tilfreds med Bech og Serra, alt efter hvem der starter. På 9’eren

Back