Artikler om spillerne og klubben 2026
Har han overhovedet været fit i 10 kampe i træk, i de snart mange år han har været her. Det er godt nok vildt.Det er jo ligegyldigt. Serra er som sædvanlig alligevel ikke 100% fit eller for den sags skyld god nok. Hvis jeg skulle lave et angrebshieraki lige nu hedder den Bech, Bogere, Anderson, Serra.
Spørgsmålet er om han nogensinde sådan for alvor har været fit i sin tid i AGF. Synes altid han har været på vej tilbage fra en skade. Ikke at jeg vil forklejne hans udfordringer uden for banen, men det må også sætte sig fysikken på det niveau, hvor de sidste 5% betyder meget.Har han overhovedet været fit i 10 kampe i træk, i de snart mange år han har været her. Det er godt nok vildt.
Ifølge artiklen udløber hans kontrakt næste sommer, så det må være deadline for en afsked. Ellers skal han godt nok til at komme i gear.
Vi skriver bare til UEFA og får det skubbet et års tid.
Infantino, er det dig?Altså lige præcis ved den her karantæne havde det givet mening, hvis man havde besluttet at "suspendere afsoningen af spilledagskarantænen i en prøvetid på ét år".
Serra har jo ikke været starter mere end en håndfuld kampe i foråret, men han spillede 15 kampe i træk fra 9 februar til 10 maj 2026 - tak for de 5 point det gav ekstra da flere i AGFs offensiv ikke kunne score [så ofte som i efteråret].Har han overhovedet været fit i 10 kampe i træk, i de snart mange år han har været her. Det er godt nok vildt.
Ifølge artiklen udløber hans kontrakt næste sommer, så det må være deadline for en afsked. Ellers skal han godt nok til at komme i gear.
Serra har jo ikke været starter mere end en håndfuld kampe i foråret, men han spillede 15 kampe i træk fra 9 februar til 10 maj 2026 - tak for de 5 point det gav ekstra da flere i AGFs offensiv ikke kunne score [så ofte som i efteråret].
Nuvel, så skal AGF købe en plug'n'play 9'er og kan Serra sælges, så skal der endnu en 9'er købes...derfor tror jeg Serra bliver.
Men køb nu den 9'er AGF![]()
![]()
Jeg ved det ikke, måske henter AGF en til angriber, måske køber de en. Det ved man aldrig, men jeg skal først og fremmest levere bedst muligt. Jeg vil spille i Champions League-kvalifikationen, jeg vil spille i ligaen. Det er en ny situation for alle med langt flere kampe. Der er mere spilletid generelt, og måske er der meget mere til mig, sagde Janni Serra til Campo.
campo.dk
Og hvis han ellers er klar til nogle minutter, så gælder hans karantæne jo ikke i CL-kval. Så vi kan da håbe at der er 15-20 minutter i ham i de kampe.Nu har jeg det med at være efter Serra men der skal også lyde ros når det er berettiget.
Her lyder han som en angriber, der vil gribe hans chance og ikke bare en der står bag PM i køen. Det kan tyde på der er ved at være oparbejdet en vis selvtillid som forhåbentlig kan komme ham til gode.
![]()
AGF-angriber misser to kampe: Her er chefens reaktion
Jakob Poulsen tager det med ophøjet ro, at Janni Serra får karantæne de to første kampe i Superligaen.campo.dk
Nu er det jo bare en 3-dages tur, så det kan jo bare være en lille skade eller lidt sygdom. Tror ikke man skal lægge så meget i det.
Der er taget 4 unge spillere med til Belgien.
Otto Lyhne, Zander Grantzau, Mouhammade Camara og Georg Kaspersen, der er med efter afbud fra Storch
Det undrer mig at Hamza ikke er med
Nu har jeg det med at være efter Serra men der skal også lyde ros når det er berettiget.
Her lyder han som en angriber, der vil gribe hans chance og ikke bare en der står bag PM i køen. Det kan tyde på der er ved at være oparbejdet en vis selvtillid som forhåbentlig kan komme ham til gode.
Ja eller et eller andet mærkeligt med pasproblemer eller indrejsetilladelse, han er jo ikke EU borger, og skal nok igennem en anden indrejseprocedure.Nu er det jo bare en 3-dages tur, så det kan jo bare være en lille skade eller lidt sygdom. Tror ikke man skal lægge så meget i det.
Hvordan er det egentlig normalt, for spillerne må vel rejse indenfor Schengen som turister, men ikke arbejde, men hvis det er det der er problemet her hvorfor er det så ikke til almindelige europæiske udekampe - eller er Hamza på en anden type visum? Hvis Bogere kan rejse med, hvorfor så ikke Hamza?Ja eller et eller andet mærkeligt med pasproblemer eller indrejsetilladelse, han er jo ikke EU borger, og skal nok igennem en anden indrejseprocedure.
Hvordan er det egentlig normalt, for spillerne må vel rejse indenfor Schengen som turister, men ikke arbejde, men hvis det er det der er problemet her hvorfor er det så ikke til almindelige europæiske udekampe - eller er Hamza på en anden type visum? Hvis Bogere kan rejse med, hvorfor så ikke Hamza?
Det var også et problem for Gift Links da vi skulle til Larne som jeg husker det, men jeg kender ikke reglerne, og hvorfor nogen kan rejse, imens andre ikke kan. I øvrigt er det jo heller ikke sikkert at Hamza skal blive hjemme pga. det, han kan jo også bare være sorteret fra.Hvordan er det egentlig normalt, for spillerne må vel rejse indenfor Schengen som turister, men ikke arbejde, men hvis det er det der er problemet her hvorfor er det så ikke til almindelige europæiske udekampe - eller er Hamza på en anden type visum? Hvis Bogere kan rejse med, hvorfor så ikke Hamza?