AGFs jagt p? top 6 - for?r 2019

AGFs jagt p? top 6 - for?r 2019
Stig AKA Frank Heskj?r said:
S? r?g Zorninger!  M? alligevel v?re et kritisk tidspunkt for dem. Der er mange spillere som er h?ndplukket efter hans hoved.

Hjulmand til BIF er vel kun et sp?rgsm?l om tid nu? Eller vil han udelukkende til udlandet?

Hvis de skal f?lge deres strategi, hvor de har indskrevet at de skal spille presfodbold, s? kan de vel ikke hyre Hjulmand? Han styr vel i den grad for det modsatte af den "indianerbold" som Zorninger stod for...

Der kan komme en meget underholdende tid for alle andre end bif tilh?ngere, med s? mange Zorninger spillere, s? m? der v?re k? til n?dudgangen ved br?ndbyegnen...

Ift jagten p? top 6 og hvor mange point der m?ske/m?ske ikke skal til, s? er 2 kampe et meget d?rligt grundlag at bed?mme noget ud fra. Og da vi har vores absolut sv?reste kamp i kommende runde, s? vil det ikke n?dvendigvis se liges? godt ud for os efter s?ndag som nu. MEN, da vi m?der VEN i vores p? papiret letteste kamp ugen efter, s? vil det igen kunne se helt anderledes ud efter den runde igen.
De fleste var med p? pr?missen om, at AGF i snit nok skulle bruge 12 point i de 6 kampe for at top 6, og alts? kr?ver et snit p? 2.00 point per kamp. Hvis vi taber til FCM og vinder imod VEN, s? har vi skrabet 9 point i 4 kampe, hvilket er et snit p? 2.25, hvormed der forh?benligt er lidt at give af inden de sidste to kampe, hvor en enkelt sejr i den rette kamp (afh?ngigt af de andre resultater) kan v?re nok. Og de n?ste 2 kampe kan ?ndre ALLE klubbers position drastisk. Men AGF kan jo max komme ned p? 1.5 i snit med to nederlag, og stadig klare sig med sejre over OB/AAB. De to kampe t?ller jo helt automatisk endda mere end kampene imod FCM/VEN da vi s? tager point direkte fra modstanderen jo.

Lige pt ser pointsnittet for klubberne i kampen s?ledes ud:
AGF 2 sejre, 0 nederlag              =  6 point, 3.0 point/snit
ACH 1 sejr, 1 uafgjort                  =  4 point, 2.0 point/snit
FCN 1 sejr, 1 uafgjort                  = 4 point, 2,0 point/snit
EfB  1 sejr, 1 nederlag            = 3 point, 1.5 point/snit.
RFC 1 sejr, 1 nederlag            = 3 point, 1.5 point/snit.
OB  1 sejr, 1 nederlag                = 3 point, 1.5 point/snit.
BIF  1 uafgjort, og 1 nederlag      = 1 point, 0,5 point/snit
AAB 1 nederlag (1 kamp)            =  0 point, 0.0 point/snit

Virtuel ?nske+frygt-tabeller f?r runden med nederlag til konkurrenterne /uafgjort i deres indbyrdes: (Tip fra brugeren "Top" p? det gamle forum gav linket til: Slutspil Simulator | Superliga )

(AAB har to kampe, s? kan svinge meget)
V?rste scenarie med AGF-nederlag, og sejr til alle konkurrenter/uafgjort i indbyrdes opg?r for kriteriets skyld
3.pladsEFB35
4.pladsAAB34
5.pladsBIF32
6.pladsRFC32
7.pladsACH32
8.pladsFCN31
9.pladsOB31
10.pladsAGF30

Bedst scenarie med AGF-sejr, og nederlag til alle konkurrenter/uafgjort i indbyrdes opg?r for kriteriets skyld

3.pladsAGF33
4.pladsBIF32
5.pladsEFB32
6.pladsRFC32
7.pladsACH32
8.pladsOB31
9.pladsFCN28
10.pladsAAB28

S? alts? alt fra 3. til 10.pladsen er scenarierne i n?ste runde. Det er sgu vildt....
Kampe der spilles er:
FCM vs AAB (sidste i denne runde)
AAB vs S?E
Vejle vs FCN
HOB vs EfB
ACH vs OB
AGF vs FCM
BIF vs RFC

Kun FCK vs VEN vedr?rer ikke AGF.

SteenA said:
Nu vil jeg heppe p? Glen p? fredag. Hvis AaB ikke vinder den, s? begynder det at se skidt ud for dem.

FCM var gode i 1. halvleg i dag, men langt fra skr?mmende efter pausen. Lad os h?be at de starter p? s?ndag som de sluttede i dag.

Nordsj?lland mangler stadig kampe mod FCK og FCM.
Hvis ikke de henter 3 point i Vejle p? l?rdag, s? ser det ogs? sv?rt ud p? papiret for dem.

S? er tr?den opdateret i original-posten.
Kun AABs top 6 odds mangler. Her kl 21:15 har danske spil ikke opdateret det.

Danske spil har efter runde 22 f?lgende bud p? top 6: *** AABs nederlag til FCM er ikke med, men de kan ikke bytte opad, kun nedad, hvis de vurderes til h?jere odds end 4.00. Det tvivler jeg p? :D

3. plads: Br?ndby        1,25
4. plads: Esbjerg fB    1,25
5. plads: OB                1,65
6. plads: Randers FC  1,85
-------------------------
7.plads:  AGF              2,05
8. plads: AC Horsens  2,25
9.plads:  AaB ***          2,70
10.plads:FCN              4,00

Prognosen for hvad det kr?ver at komme i top-6 rykkede rimelig voldsomt i den netop overst?ede runde. F?r runden havde AaB p? sjettepladsen 28 point, et snit p? 1,33 pr. kamp svarende til et pointkrav p? 34,67 n?r man fremskriver det til 26 runder.

I anden for?rsrunde vandt hele fem kandidater til top-6, og nok s? afg?rende kom sejrene til holdene bagest i feltet (nummer 3, 4 og 6 f?r runden tabte alle). De mange sejre bagfra h?jnede top 6-kravet med de maksimale tre point, der er muligt p? en runde, s? Horsens nu har 31 point p? sjettepladsen, et snit p? 1,41 pr. kamp, hvad der giver et pointkrav p? 36,64 fremskrevet til 26 runder.

S? h?rd en runde ser vi n?ppe igen. Som Stig ogs? har v?ret inde p?, kommer der flere indbyrdes opg?r resten af vejen. Med til historien h?rer dog ogs?, at runde 1 var meget, meget gunstig for os, fordi kun vi og Randers vandt. Pointprognosen 34,67 efter f?rste runde var "kunstigt lav", fordi runden magede det s?dan, at ingen af holdene p? eller lige efter sjettepladsen vandt. Modsat ligger den nye prognose p? 36,64 nok for h?jt. Cuttet kommer et sted midt imellem, og jeg tror, at kravet bliver 36 point. Som at 36 vil r?kke, hvis man har positiv m?lscore.

De mange indbyrdes kampe mellem meget t?tte hold g?r det virkelig sv?rt at g?tte p? resten af forl?bet. Men nu pr?ver jeg, meld endelig eventuel uenighed ind:

Esbjerg. Pointkrav: 4. Restprogram: Hobro (u), Horsens (h), S?nderjyskE (u), Vejle (h). Chance: 90 procent
Br?ndby. Pointkrav: 5. Restprogram: Randers (h), OB (u), AaB (h), Horsens (u). Chance: 60 procent (men t?t p? umulig at mene noget fornuftigt om endnu)
Randers. Pointkrav: 5. Restprogram: Br?ndby (u), S?nderjyskE (h), Horsens (u), OB (h). Chance: 70 procent
Horsens. Pointkrav: 5. Restprogram: OB (h), Esbjerg (u), Randers (u), Br?ndby (h). Chance: 60 procent
AGF. Pointkrav: 6. Restprogram: FC Midtjylland (h), Vendsyssel (u), OB (h), AaB (u). Chance: 45 procent
OB. Pointkrav: 6. Restprogram: Horsens (u), Br?ndby (h), AGF (u), Randers (h). Chance: 45 procent
FCN. Pointkrav: 8. Restprogram: Vejle (u), FC Midtjylland (u), FC K?benhavn (h), Vendsyssel (u). Chance: 10 procent
AaB. Pointkrav: 8. Restprogram: S?nderjyskE (h), Hobro (h), Br?ndby (u), AGF (h). Chance: 20 procent

Br?ndbys chancer kan vi tidligst vurdere reelt, n?r vi har set, hvordan holdet reagerer p?, at Zorniger er v?k. AaB er ogs? en sv?r st?rrelse. P? papiret er restprogrammet godt - jeg ville godt nok gerne bytte med AaB - men de er ikke gode venner med Aalborg Stadion, hvor de kun har vundet to og har tabt hele seks indtil nu i s?sonen. S?nderjyskE har f?et en uheldig for?rsstart, hvor de kunne eller burde have f?et point i begge kampe. Lad os h?be, at de f?r stolpe-ind i n?ste weekend. For hvis AaB ikke vinder, er vi meget t?t p? at kunne afskrive dem. Med det ekstra perspektiv, at vi i sidste runde kan komme til at m?de et demoraliseret AaB-hold, der ikke har meget tilbage at spille for.

EDIT: Randers' chance opjusteret med 10 procent, Horsens', OB's og vores egen med hver 5 procent, altsammen i konsekvens af fsc's observationer nedenfor. Tvinges dermed indirekte ogs? ud i at tippe p? BIF's chance, der s? bliver 60 procent, svarende til Horsens, der er ? point og hvis restprogram er sammenligneligt, men lavere end Randers, der ogs? er ? point med Br?ndby, men hvis hjemmekamp mod S?nderjyskE g?r restprogrammet bedre end Br?ndbys.

God analyse. M?ske Horsens chancer er sat lige vel h?jt nok i og med de kun m?der hold der er med i top 6 kampen. Men enormt sv?rt at sp? om da der er mange indbyrdes kampe, der kan forrykke billedet voldsomt.

Personligt kan jeg dog godt lide vores slutprogram efter FCM. Vi skal kunne sl? Vendsyssel og b?de OB og AaB er hold hvor vi burde kunne kv?le deres offensiv. S? jeg vil godt give os en 50/50 chance - og hvis Tingager hurtigt er klar endda nok lidt h?jere.

Jakob Marschner said:
Prognosen for hvad det kr?ver at komme i top-6 rykkede rimelig voldsomt i den netop overst?ede runde. F?r runden havde AaB p? sjettepladsen 28 point, et snit p? 1,33 pr. kamp og et pointkrav p? 34,67 n?r man fremskriver det til 26 runder.

I anden for?rsrunde vandt hele fem kandidater til top-6, og nok s? afg?rende kom sejrene til holdene bagest i feltet (nummer 3, 4 og 6 f?r runden tabte alle). De mange sejre bagfra h?jnede top 6-kravet med de maksimale tre point, der er muligt p? en runde, s? Horsens nu har 31 point p? sjettepladsen, et snit p? 1,41 pr. kamp, hvad der giver et pointkrav p? 36,64 fremskrevet til 26 runder.

S? h?rd en runde ser vi n?ppe igen. Som Stig ogs? har v?ret inde p?, kommer der flere indbyrdes opg?r resten af vejen. Med til historien h?rer dog ogs?, at runde 1 var meget, meget gunstig for os, fordi kun vi og Randers vandt. Pointprognosen 34,67 efter f?rste runde var "kunstigt lav", fordi runden magede det s?dan, at ingen af holdene p? eller lige efter sjettepladsen vandt. Modsat ligger den nye prognose p? 36,64 nok for h?jt. Cuttet kommer et sted midt imellem, og jeg tror, at kravet bliver 36 point. Som at 36 vil r?kke, hvis man har positiv m?lscore.

De mange indbyrdes kampe mellem meget t?tte hold g?r det virkelig sv?rt at g?tte p? resten af forl?bet. Men nu pr?ver jeg, meld endelig eventuel uenighed ind:

Esbjerg. Pointkrav: 4. Restprogram: Hobro (u), Horsens (h), S?nderjyskE (u), Vejle (h). Chance: 90 procent
Br?ndby. Pointkrav: 5. Restprogram: Randers (h), OB (u), AaB (h), Horsens (u). Chance: Umulig at mene noget fornuftigt om endnu
Randers. Pointkrav: 5. Restprogram: Br?ndby (u), S?nderjyskE (h), Horsens (u), OB (h). Chance: 60 procent
Horsens. Pointkrav: 5. Restprogram: OB (h), Esbjerg (u), Randers (u), Br?ndby (h). Chance: 50 procent
AGF. Pointkrav: 6. Restprogram: FC Midtjylland (h), Vendsyssel (u), OB (h), AaB (u). Chance: 40 procent
OB. Pointkrav: 6. Restprogram: Horsens (u), Br?ndby (h), AGF (u), Randers (h). Chance: 40 procent
FCN. Pointkrav: 8. Restprogram: Vejle (u), FC Midtjylland (u), FC K?benhavn (h), Vendsyssel (u). Chance: 10 procent
AaB. Pointkrav: 8. Restprogram: S?nderjyskE (h), Hobro (h), Br?ndby (u), AGF (h). Chance: 20 procent

Br?ndbys chancer kan vi tidligst vurdere, n?r vi har set, hvordan holdet reagerer p?, at Zorniger er v?k. AaB er ogs? en sv?r st?rrelse. P? papiret er restprogrammet godt - jeg ville godt nok gerne bytte med AaB - men de er ikke gode venner med Aalborg Stadion, hvor de kun har vundet to og har tabt hele seks indtil nu i s?sonen. S?nderjyskE har f?et en uheldig for?rsstart, hvor de kunne eller burde have f?et point i begge kampe. Lad os h?be, at de f?r stolpe-ind i n?ste weekend. For hvis AaB ikke vinder, er vi meget t?t p? at kunne afskrive dem. Med det ekstra perspektiv, at vi i sidste runde kan komme til at m?de et demoraliseret AaB-hold, der ikke har meget tilbage at spille for.

Der er nok nogle procentsatser, der skal opjusteres lidt - der er 4 af holdene, der ender i top 6 - alts? 400 % chance til sammen. Uden BIF ender du med 310 %, hvilket kunne give BIF 90 % chance for at komme i top 6.

Jakob Marschner date=1550566046 said:
Prognosen for hvad det kr?ver at komme i top-6 rykkede rimelig voldsomt i den netop overst?ede runde. 

Arhh det gjorde den nu ikke for mig. Forud for det hele var det da netop runde 2 der var en af de sv?reste/v?rste. Det var udelukkende Esbjergs sejr over BIF som var uventet, mens resten var favorit-sejr, og tilmed en sejr til AGF p? udebane i Haderslev p? en mega sv?r bane, tilmed med clean sheet igen. 

Jeg har jo netop p? forh?nd skrevet flere steder, at runde 2 var den sv?reste fordi der kun var et enkelt indbyrdes opg?r. Runden blev ogs? gjort langt v?rre af, at Randers i runde 1 vandt over AAB, da FCKs sejr over Randers ikke bet?d, at vi rykkede over dem. S? det var mere et "tilf?lde" at de to hold der m?dte FCK og FCM netop var et hold der i forvejen l? under os, og et hold vi pr?cis ikke kunne n?. 
Alene i den kommende runde s? vil 2 af vores konkurrenter enten f? 0 eller 1 point. (Horsens vs OB

Br?ndby vs Randers) S? vi begynder jo at n? dertil, hvor vi enten henter det ene hold eller det andet. Denne runde udlignede al den forskel der var p? holdene, hvilket betyder, at der i denne runde er nogle hold der s?ttes med 3 point, eller er status quo. Og s? i runden efter spiller vi imod Vendsyssel, mens der er hele 3 indbyrdes top 6-konkurrentopg?r. Det er den runde der har v?ret n?glerunden ift hvor vi st?r inden AAB/OB-opg?rene. Hvis vi vinder den imod VEN, s? har vi 33 point inden de to sidste kampe, og kan n?rmest 100% selv afg?re det. Jeg kan ikke forestille mig at 15 point ikke er nok. En sejr over den rette, og nederlag/uafgjort i den anden kan ogs? sagtens vise sig nok. 

Min personlige prognose for den kommende runde g?r p? at, at vi inden n?ste runde kan se 6 hold som skal m?de hinanden, og jo for d?len ikke alle kan vinde. De kan i teorien spille 3 x uafgjort, hvor AGF vinder, og s? tager vi 2 point p? alle 6 hold...! Forestil jer det. 
Der er pt 2 point til 3.pladsen, og kun AGF og BIF har positiv m?lscore!!! S? med s? mange hold der har lige antal point, s? betyder det sgu en del. 

Jakob har selvf?lgelig ret i, at rundens resultater bet?d, at der ikke r?g nogen point ud af den samlet mulige pointsum for top-6 holdene (bortset fra at FCK og FCM g?r rent bord). En uafgjort i Esbjerg havde smidt et enkelt point, og pointtab til OB, Horsens eller AGF(!) havde s?nket pointkravet til 6. pladsen yderligere. Men det g?r det selvf?lgelig ikke til nogen d?rlig runde for os, n?r vi nu selv lavede 3 point.

Man kan vel ogs? sige, at det er mindre relevant, hvordan de ?vrige hold fordeler deres point. Det hele handler om os selv. Vi skal lave 6-7 point mere. Vinder vi over FCM og VFF f?r vi nok brug for yderligere et, m?ske endda to point. Taber vi derimod de to n?ste, vil sejre i de sidste to dog sansynligvis v?re nok, da det er imod direkte modstandere. F?r for?ret var det h?rde krav jo, at vi minimum skulle lave 2 p. i snit. Nu er vi trods alt der, hvor det hedder minimum 1,5 p. i snit i de sidste kampe. Det er dog stadig en stor udfordring.

Den kommende kamp er s?dan en, hvor man t?nker om det kunne have v?ret en fordel at f? lov at slippe for at spille den og bare gennemf?re med en kamp f?rre end alle andre hold. Vi skal i hvert fald helst ikke tabe 0-3 som i sidste s?son, da m?lscoren kan blive afg?rende. Men lad os nu se. Vi g?r det fint lige nu og der kan godt v?re point at hente i den kamp.

SteenA date=1550570955 said:
Jakob har selvf?lgelig ret i, at rundens resultater bet?d, at der ikke r?g nogen point ud af den samlet mulige pointsum for top-6 holdene (bortset fra at FCK og FCM g?r rent bord). 
 Ja. Min pointe er blot, at man skal se det som et forl?b over 6 runder, hvor is?r de sidste 3 har rigtig mange indbyrdes opg?r, hvilket jo er en stor fordel for os. Det ville v?re langt v?rre, hvis vores indbyrdes modstandere alle havde kampe imod Hobro/Vejle, Vendsyssel og S?E. Tv?rtimod har b?de OB, BIF og Horsens de sidste 4 runder her udelukkende kampe imod indbyrdes modstandere. 

AGF har den fordel, at hvis vi taber til FCM og Vendsyssel, s? sender det ikke point til vores konkurrenter jo... Mens de andre hold har flere 6-pointskampe. Det betyder, at AGF med al sandsyndlighed er i top 6 med sejre over AAB eller OB+Vendsyssel, eller AAB+OB. Det kan godt v?re at der skal flere end 6 point til. Men hvis man laver dem imod OB/AAB, s? skal der h?jst sandsynligt ikke. 
S? alts? det er langt v?rre at vinde over FCM, og s? tabe til OB, end omvendt, det giver vel sig selv.

Man kunne forsoege sig med en udregning baseret paa gennemsnitspoint i forskellige kampe:

A: FCK og FCM, 0 point hjemme, 0 point ude
B: Top-6 kandidater, 2 point hjemme, 1 point ude
C: Bund 4: 3 point hjemme, 2 point ude

I en saadan udregning scorer holdene foelgende point:
Esbjerg: C2+B2+C2+C3 = 9
Broendby: B2+B1+B2+B1 = 6
Randers: B1+C2+B2+B1 = 6
Horsens: B2+B1+B1+B2 = 6
AGF: A0+C2+B2+B1 = 5
OB: B1+B2+B1+B2 = 6
FCN: C2+A0+A0+C2 = 4
AaB: C3+C3+B1+B2 = 9

Det giver maaske lige en anelse for mange point samlet, men for de enkelte hold er det ikke helt urealistisk hvis de goer det nogenlunde godt. Det tager selvfoelgelig heller ikke forbehold for at fx AaB maaske er lidt svage hjemme, men siger alligevel lidt om hvem der umiddelbart har det letteste program. Det er kun os og FCN der mangler et af topholdene og der er til gengaeld mulighed for stoerst gevinst i forhold til det forventede.

Det giver denne stilling efter grundspillet:
Esbjerg: 41
Broendby: 37
Randers: 37
AaB: 37
Horsens: 37
OB: 36
AGF: 35
FCN: 32

Min umiddelbare forventning er at vi spiller uafgjort i de to naeste kampe og derefter slaar OB, hvilket vil vaere et fantastisk foraar hidtil, men at vi alligevel skal vinde i Aalborg for at komme i top-6. Det gaet afspejler denne stilling ogsaa. Vi skal stadig klare os lidt over normal forventning og/eller haabe paa at andre kikser for at komme med i medaljeslutspillet.

Winther said:
Min umiddelbare forventning er at vi spiller uafgjort i de to naeste kampe og derefter slaar OB, hvilket vil vaere et fantastisk foraar hidtil, men at vi alligevel skal vinde i Aalborg for at komme i top-6. Det gaet afspejler denne stilling ogsaa. Vi skal stadig klare os lidt over normal forventning og/eller haabe paa at andre kikser for at komme med i medaljeslutspillet.

Med risiko for at Jinxe s? har jeg sgu lidt fidus til kampen mod FCM p? s?ndag. FCM har v?ret meget st?rke p? hjemmebane og ikke sat point til siden ?bningskampen (mod AGF), alligevel synes jeg ikke de var skr?mmende mod AaB, s?rligt ikke i 2. Halvleg. FCM har v?ret helt anderledes menneskelige p? udebane hvor de har tabt 5 kampe ud af 11 og spillet en uafgjort. Derudover synes jeg ikke de s? st?rke ud mod Vendsyssel i deres seneste udekamp, og vi kommer fra 3 !! Sejre i tr?k, det er ikke urealistisk at forvente at vi f?r noget med fra kampen p? s?ndag.

T-Knogle date=1550604245 said:
FCM har v?ret helt anderledes menneskelige p? udebane hvor de har tabt 5 kampe ud af 11 og spillet en uafgjort. Derudover synes jeg ikke de s? st?rke ud mod Vendsyssel i deres seneste udekamp, og vi kommer fra 3 !! Sejre i tr?k, det er ikke urealistisk at forvente at vi f?r noget med fra kampen p? s?ndag.
Jeg ved ikke helt hvor du har set den udestatistik p? FCM? De har vundet 5 ud af 11, spillet 4 uafgjort og kun tabt 2. Men det er selvf?lgelig stadig en klart d?rligere statistik end hjemme. De har dog vundet deres seneste 3 udekampe

Der er en anderledes, mere n?rdet slutspilsberegner her:

Hvem kommer i slutspil? Hvem kommer i nedrykningsspil? - SuperStats

I stedet for at g?tte direkte p? resultater, s? angiver man de sandsynlige odds, og kampene "spilles" s? igennem et antal gange (kan man ogs? selv bestemme), og man f?r s? at vide, hvad sandsynligheden for at n? slutspillet er. Lige nu er den ca. 50% for AGF, men med en sejr over FCM (s?t chancerne til 100-0-0) s? stiger chancen til ca. 72%.

Reminder om runden her inden det g?r l?s. Husk at jeg altid opdaterer hovedposten, s? man altid kan se al info i den, og ikke beh?ver at stykke tingene sammen fra indl?g til indl?g (med mange sider med info). Hvis I har tips/forslag til hvad der skal tilf?jes, s? kom endelig med det.

Mit personlige bud      +              Mit h?b for kampen                                   

AaB  vs  S?E                    Sejr til Aab                          Sejr til S?E                                                     
Fredag kl 19

Vejle vs FCN                   Sejr til FCN                          Sejr til Vejle                                                     
L?rdag kl 16

HOB   vs  EfB                      Uafgjort                          Sejr til Hobro                                                   

S?ndag kl 12

ACH vs  OB                      Sejr til OB                              Uafgjort                                                       
S?ndag kl 14

AGF vs FCM                      Uafgjort                                Sejr til AGF                                                 
S?ndag kl 16

BIF  vs  RFC
                  Sejr til BIF                                Uafgjort                                                   

S?ndag kl 18

Virtuel ?nske+frygt-tabeller F?R RUNDEN med nederlag til konkurrenterne /uafgjort i deres indbyrdes: (Tip fra brugeren "Top" p? det gamle forum gav linket til: Slutspil Simulator | Superliga )

BEDSTE SCENARIE f?r runden! (indbyrdes stadig uafgjort)
3AGF33
4BIF32
5EfB32
6RFC32
7ACH 32
8OB31
9FCN28
10AAB28

V?RSTE SCENARIE f?r runden (indbyrdes stadig uafgjort)

3EfB35
4BIF32
5RFC32
6ACH32
7FCN31
8OB31
9AaB31
10AGF30

PS: Hvis nogen har adgang til et system/formel etc som kan udregne % chance for hvert hold baseret p? en udfaldssimulation, s? m? de meget gerne linke til resultaterne/selve stedet. Der er mange hold, og de m?des p? kryds og tv?rs, s? der er millioner af mulige kombinationer. Men n?r vi n?r til de sidste 2 runder, s? kan vi m?ske opstille alle mulige scenarier for AGF.

Similar content Most view View more
Back