Talentarbejdet i AGF
Nej han har ikke haft den bedste kamp i dag. Jeg er i tvivl om Harsløf klarer cuttet, han har fart, men jeg synes ikke hans dribleevner er stærke nok.Jeg synes ellers ikke at Andreas Harsløf med nr. 14 har haft den bedst EM-kamp, men det var da en fin assist.
Lyder som en spiller der kan omskoles til wingback?Nej han har ikke haft den bedste kamp i dag. Jeg er i tvivl om Harsløf klarer cuttet, han har fart, men jeg synes ikke hans dribleevner er stærke nok.
Fra sidelinjen får han ellers mange roser. Jeg synes faktisk han har været blandt de bedre.Jeg synes ellers ikke at Andreas Harsløf med nr. 14 har haft den bedst kamp, men det var da en fin assist.
Han er wingback.
Han er lige præcis wingback
I første halvleg sendte han flere bolde lige i skoene på Horsens spillerne, også i halvfarlige situationer, men det er da blevet bedre efter pausen.Fra sidelinjen får han ellers mange roser. Jeg synes faktisk han har været blandt de bedre.
Thomsen ud, 2x Thomsen ind. Det lyder som det nye Bech/k.Lauge Thomsen, Christian Emmery og William Thomsen kommer ind.
Emil HeltEr det Noah Mortensen der er kommet ind? Willum Brix med det flotte røde hår er i hvertfald kommet ind?
Hvem er ham med Masken? Maarouf?