Talentarbejdet i AGF
Han skal bare have nummeret til Philip Billings portugisiske heksedoktor, så han kan få et skud bloddoping ligesom Billing har fået, det ser ud til at have haft mirakuløs effekt på ham.Er det overhovedet muligt med et indgreb - så havde man vel gjort det for flere sæsoner siden.
Jeg frygter han vil have godt af et karrierestop, så han ikke bliver helt ødelagt.
Han skal bare have nummeret til Philip Billings portugisiske heksedoktor, så han kan få et skud bloddoping ligesom Billing har fået, det ser ud til at have haft mirakuløs effekt på ham.
Altså med den teknik der findes nu til dags, og AI der kan skrive kampreferater færdig for en selv, så enig. Der burde skrives et eller andet. Om det så er på AGF Talent siden eller hvor, det er lidt underordnetJeg synes det ville klæde AGF, hvis de lavede liveupdate, det kan bare være tekst, fra U17- og U19-kampene - og hver gang.
Med dem der er på akademiet nu, så tror jeg der ville være fin interesse i at følge dem.
Jeg vil gerne gå skridtet videre.Jeg synes det ville klæde AGF, hvis de lavede liveupdate, det kan bare være tekst, fra U17- og U19-kampene - og hver gang.
Med dem der er på akademiet nu, så tror jeg der ville være fin interesse i at følge dem.
Det virker ærligt talt lidt useriøst og uprofessionelt at de ikke live dækker demJeg synes det ville klæde AGF, hvis de lavede liveupdate, det kan bare være tekst, fra U17- og U19-kampene - og hver gang.
Stream dog alle hjemme kampe U17-U19 det er der så mange andre danske klubber der gør.
Ikke U17 - mange andre danske klubber gør det gratis og det er både U17-U19
Hvis du mener Lyhne, er han god, men ikke på Superliganiveau.Helt sikkert, men alle har en udløbsdato og rygtet siger, at vores unge reserve er god
Han har været i klubben lang tid - han er en offensiv kantspiller.Han ser godt nok ung ud men velkommen til det jeg går ud fra er første kontrakt
Har du nogle guldkorn om ham?
Nej ikke endnu, men han er også kun 18 år.
Han har været i klubben lang tid - han er en offensiv kantspiller.
Fine højdepunkter.Der er højdepunkter fra Future Cup-kampen i går her:
AGF
play.agf.dk
Jeg synes Bogere arbejder godt i feltet, men intensiteten i kampen er jo heller ikke høj.