Talentarbejdet i AGF
Men saftsuseme også meget rutine! Og psyken til ikke at lade boksefejlen præge ham efterfølgende.Mon ikke det også bliver Jesper Hansens sidste sæson som førstekeeper.
Han er 41 år og der har efterhånden sneget sig usikkerhed ind i spillet.
Han er rigtig god og høj omkring 195 cmHelt sikkert, men alle har en udløbsdato og rygtet siger, at vores unge reserve er god
Men udløber hans kontrakt ikke næste sommer?
Der var nogen der skrev tidligere, at det var den samme skade AC i Barcelona var blevet opereret for, for et par år siden og havde hjulpet helt enormt. Men han var også ude flere måneder, så ikke lige noget der er klaret på tre uger, hvis det er. Men vil mene vi har bredden til at håndtere det - og sommerpausen er vel længere end vanligt pga. VM.Er det overhovedet muligt med et indgreb - så havde man vel gjort det for flere sæsoner siden.
Jeg frygter han vil have godt af et karrierestop, så han ikke bliver helt ødelagt.
Som jeg skrev da vi hentede ham, så vil jeg tro, at den var så kort for at begge parter lige kunne se hinanden an. Ingen interesse for nogen at binde sig længere, hvis ikke han kunne etablere sig som førstekeeper. Så hvis han er fast mand fra efteråret, vil jeg tro man hurtigt bliver enige om en forlængelse.
Jeg har ikke lige bidt mærke i Hedenstad de gange jeg har set GF live, men han står visse steder som 186 cmSom jeg skrev da vi hentede ham, så vil jeg tro, at den var så kort for at begge parter lige kunne se hinanden an. Ingen interesse for nogen at binde sig længere, hvis ikke han kunne etablere sig som førstekeeper. Så hvis han er fast mand fra efteråret, vil jeg tro man hurtigt bliver enige om en forlængelse.
Han har forlænget for ikke længe siden - jeg mener vi har ham kontrakt 2 halvt år endnu
Hvis du med den her kontrakt så meger Lyhne, så kan han kun skrive under for 3 år, så hvis han har 2½ tilbage, så skal han nærmest lige have forlængetHan har forlænget for ikke længe siden - jeg mener vi har ham kontrakt 2 halvt år endnu
Jeg mener også det er et halvt års tid siden han forlængede kontrakten, men jeg så det på instagram.Hvis du med den her kontrakt så meger Lyhne, så kan han kun skrive under for 3 år, så hvis han har 2½ tilbage, så skal han nærmest lige have forlænget
Efter 2 min…iskoldt sat ind.
En fremragende scoring egentlig!!
Hvis der var VAR med ville den nok blive anulleret for offsideKristjansson gør det til 2-0 vi spiller Randers fuldstændig ud af brættet her i starten
Nemli den så meget kriminel udHvis der var VAR med ville den nok blive anulleret for offside