Talentarbejdet i AGF
Hvis Serra er ude med en skade er der vel ikke så uendeligt langt til minutter for ham?Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.
Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.
Jeg fatter ikke hvorfor Bogere skal rådne op på bænken på A-holdet, når han alligevel ikke får minutter mod SønderjyskE på søndag.
Stiften regner bestemt med at Serra er klar.Hvis Serra er ude med en skade er der vel ikke så uendeligt langt til minutter for ham?
Kan det evt handle om at vi risikerer at han bliver skadet hos u19?Stiften regner bestemt med at Serra er klar.
Jeg håber Bogere får minutter, men hvis han sidder på bænken hele kampen for 3-4 kamp i streg og går glip af udvikling på U19 , så er det simpelthen for skørt.
Han burde da godt kunne spille 70 minutter på U19 og så komme ind med 20 minutter igen for første holdet?
Han må være absolut helt ny - jeg hører først om ham nuJeg har lagt mærke til at der på U17 er kommet en Aron Noel Schmel. Er der nogen der kender til ham. Er han fra Ungarn?
Ja. Han var i truppen mod Brøndby og har været med siden.
Han har spillet for AGF U16 Liga 1.
Han er kommet sammen med Adam Balchi fra Dubai. De spiller begge for Liga 1 holdet, altså U17 2. Holdet. Så ikke kontrakt spillere.Spændende hvis vi også henter talenter fra Ungarn.
Han må i så fald bo på akademiet- hvilken position spiller han?
Ah i seeHan er kommet sammen med Adam Balchi fra Dubai. De spiller begge for Liga 1 holdet, altså U17 2. Holdet. Så ikke kontrakt spillere.
Spørgsmålet er vel også om Bogere rent faktisk får mere ud af en dag med U19-holdet, inklusiv en kamp, end en dag med A-holdet hvor han kan få bedre kendskab til de spillere og den spillestil han skal præsentere i nu, selvom det måske bliver et kort indhop. Det handler jo også om at man vurderer at hans niveau på nogle områder er til A-holdet, selvom han måske også mangler en del på andre områder.
Gode pointer - det er muligtDet her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.
Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.
Det kan være man kan se at potentialet allerede nu er til at gøre sig gældende fra starten af næste sæson, og deraf har brug for at få fyldt en masse taktisk skoling på, for individuelt samt scoringsmæssigt virker han langt fremmeEllers er jeg enig. Hvis han bare fylder op på bænken og ikke har en stejl læringskurve ved prioriteringen, burde han i stedet spille U19.
Det er en mulighed. Men ser man på f.eks FCN så havde en 4-5 spillere med i Herning der havde spillet U19 om fredagen.Det her er en god pointe. Borgere har spillet masser af fodboldkampe. Det kan sagtens tænkes, at han lærer mere af det, han mangler, ved at deltage i taktiske træninger med førsteholdet end ved at spille U19 kampe.
Jeg tænker også næsten, at det, at han ikke spiller for U19, må betyde, at han er relativt tæt på spilletid og ikke bare en last resort. Han er givetvis stadig tredjevalg, men det lugter af, at man rent faktisk overvejer at bringe ham.