Talentarbejdet i AGF
Hjemmesiden OG U-17´s resultater er pinlige....Ja, klubbens nye hjemmeside ligner jo mest af alt et halvfærdigt forsøg på ikke at fortælle for meget.
Jeg savner rigtig meget at kunne gå ind og se hvem der er i vores U-19 eller U-17 trup. Og generelt at få noget samlet information om deres kampe. Måske er det der et sted, men jeg har ikke fundet det.AGF´s nye hjemmeside er godt nok ikke særlig god, det er jeg enig i, rodet og uden overblik.
Det har klubben også skrevet på twitterNu tjekkede jeg lige hjemmesiden igen, for at se om der var noget omtale af vores U17 og U19 kampe. Men nej. Ud af de 13 øverste (seneste) nyheder på hjemmesiden er der 6 nyheder om kvindeholdet, to om sponsorer, to om at der er udsolgt til kommende kampe, et jobopslag og tre om 1. holdet (FCN-kampen).
Men jeg kan da se på bold.dk, at U-17 fik en tiltrængt 3-0 sejr i Silkeborg og at U19 spiller i Aalborg i aften.
Og det er nok i virkeligheden kernen i den ringe nyhedsdækning på hjemmesiden. Meget er flyttet ud på Twitter og Facebook. Men det forklarer stadig ikke, hvorfor man prioriterer som man gør i forhold til de nyheder der nu er på hjemmesiden. Skulle man helt holde op med at dække resultater og preview i stedet og nøjes med administrative/børskrævede nyheder?