Taktisk analyse tråd
Uh - der var sket en af de der ting som stadig sidder dybt i nogen når vi diskuterer klubben og hvad der er vigtigt for f.eks. en træner
Uh - der var sket en af de der ting som stadig sidder dybt i nogen når vi diskuterer klubben og hvad der er vigtigt for f.eks. en træner
Er det også dig, der sparker næste gang?
- Det ved jeg ikke. Der er også mange andre, der gerne vil sparke og byde sig til. Og skulle det være sådan, så er jeg afklaret med det. Det er fair, man kan jo ikke blive ved med at brænde.
Giver du det ligefrem fra dig nu?
- Nej, jeg vil gerne sparke. Men det er klart, at når du ikke har scoret i nogle kampe, og det samtidig gør ondt på pointkontoen, så er den del i spil.
Arnstad har længe været fast straffesparksskytte på det norske u21-landshold.

Apropos Arnstad og dødbolde:Arnstad har længe været fast straffesparksskytte på det norske u21-landshold.
Han ville være et naturligt bud (og det ville også gavne AGF, hvis han kunne tanke selvtillid, lave nogen mål, og blive endnu mere integreret i holdets offensiv).
Arnstad har længe været fast straffesparksskytte på det norske u21-landshold.
Han ville være et naturligt bud (og det ville også gavne AGF, hvis han kunne tanke selvtillid, lave nogen mål, og blive endnu mere integreret i holdets offensiv).
Bech sparkede mod Horsens. Ganske sikkert enddaJa men det lød i et interview af PM som om det var Bech der var nr.2, men kan sagtens være jeg overfortolker. Tror det var i det hvide snit.
Det vil være rart, om vi førte 3-0, der mangler 15 minutter og PM skal sparke et straffe.Der er også lidt det ved det at hvis PM sparker næsten gang og brænder og det koster point igen, vil det være en ekstrem situation, det kunne måske være fint hvis der er en der sparker og så kan han endda arbejde sig tilbage og være nummer to eller tre på den liste.
Hehe ja, men spøg til side bør der også komme nogle kampe når JP’s ideer er bedre implementeret hvor vi har en sikker føring. PM må gerne være super sub, men kan da også komme ind til sidst uden at det behøver være fordi vi absolut skal have et mål.Det vil være rart, om vi førte 3-0, der mangler 15 minutter og PM skal sparke et straffe.
Så er der lidt at give af, omend en klassisk AGF - I den forfatning det er i nu - ville være at tabe 3-4 i overtid på et selvmål delvist forårsaget af vinden
Det er dejligt at høre! Han har også været ca. 2×20cm* fra at lave to mål på 20 minutters spilletid, så han kommer da frem til chancerne.jeg syntes faktisk Janni Serra igen i dag kommer ind og gør det rigtig fint i de 10 (+14) min han får i dag - Han vinder 8 ud af 10 dueller, han er god til at holde på bolden, og han har faktisk en fornuftig fart - Jeg syntes absolut der er perspektiv i at beholde ham, min ven som har været ude at se træningen de sidste par dage op til kampen, har også sagt at han virker ualmindelig glad for at være tilbage i AGF, og bidrager rigtig godt både på banen og i humøret.
jeg syntes faktisk Janni Serra igen i dag kommer ind og gør det rigtig fint i de 10 (+14) min han får i dag - Han vinder 8 ud af 10 dueller, han er god til at holde på bolden, og han har faktisk en fornuftig fart - Jeg syntes absolut der er perspektiv i at beholde ham, min ven som har været ude at se træningen de sidste par dage op til kampen, har også sagt at han virker ualmindelig glad for at være tilbage i AGF, og bidrager rigtig godt både på banen og i humøret.
Det vil være et kæmpe svendestykke af JP og resten af trænerteamet, hvis de kan få Serra tilbage på det niveau, som hans cv indikerer han bør have.jeg syntes faktisk Janni Serra igen i dag kommer ind og gør det rigtig fint i de 10 (+14) min han får i dag - Han vinder 8 ud af 10 dueller, han er god til at holde på bolden, og han har faktisk en fornuftig fart - Jeg syntes absolut der er perspektiv i at beholde ham, min ven som har været ude at se træningen de sidste par dage op til kampen, har også sagt at han virker ualmindelig glad for at være tilbage i AGF, og bidrager rigtig godt både på banen og i humøret.
Meget hurtigere end her på forumOBLIGATORISK at se denne video, hvor Rasmus Monnerup sammenligner vores spillestil fra Røsler til JP, og forklarer rigtig godt hvorfor det se så offensivt og sprudlende for tiden. Det tager kun 15 minutter!
OBLIGATORISK at se denne video, hvor Rasmus Monnerup sammenligner vores spillestil fra Røsler til JP, og forklarer rigtig godt hvorfor det ser så offensivt og sprudlende for tiden. Det tager kun 15 minutter!